REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Wielkie otwarcie Galerii Północnej. To centrum handlowe nowej generacji

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 13 wrz 2017 15:32
Wielkie otwarcie Galerii Północnej. To centrum handlowe nowej generacji
fot. mat. prasowe
Wielkie otwarcie Galerii Północnej. To centrum handlowe nowej generacji
Wielkie otwarcie Galerii Północnej. To centrum handlowe nowej generacji
Wielkie otwarcie Galerii Północnej. To centrum handlowe nowej generacji
Wielkie otwarcie Galerii Północnej. To centrum handlowe nowej generacji
Wielkie otwarcie Galerii Północnej. To centrum handlowe nowej generacji
Wielkie otwarcie Galerii Północnej. To centrum handlowe nowej generacji
Wielkie otwarcie Galerii Północnej. To centrum handlowe nowej generacji
Wielkie otwarcie Galerii Północnej. To centrum handlowe nowej generacji
Wielkie otwarcie Galerii Północnej. To centrum handlowe nowej generacji
Wielkie otwarcie Galerii Północnej. To centrum handlowe nowej generacji

Galeria handlowa jako przestrzeń do relaksu, interesujący adres na spotkanie ze znajomymi czy miejsce dbania o zdrowie i urodę? Czemu nie! Galeria Północna wychodzi naprzeciw stereotypowi obiektów handlowych, jako miejsca przeznaczonego wyłącznie na zakupy i zachęca mieszkańców Warszawy do skorzystania z oferty gastronomicznej, lokali usługowych oraz kontaktu z naturą w ogrodzie na dachu.

REKLAMA

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe, otwarte na terenie Warszawy od 10 lat. Lokalizacja na Białołęce nie jest przypadkowa. Od kilku lat jest to jedna z najbardziej intensywnie rozwijających się dzielnic Warszawy. Obiekt o powierzchni ponad 64 000 mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida. Do dyspozycji gości oddanych zostanie ponad 200 sklepów. Koszt inwestycji to ponad 800 mln zł.

Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim zasięgu obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz TzurArchitects, zakładał m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni.

- Wsłuchując się w głosy przyszłych klientów już w fazie pierwszych projektów wiedzieliśmy, że Galeria Północna powinna wychodzić poza ramy standardowych obiektów handlowych, być użyteczną przestrzenią publiczną, służącą okolicznym mieszkańcom. Dlatego obok szerokiego portfolio sklepów znanych marek odzieżowych, obuwniczych, kosmetycznych czy posiadających produkty wyposażenia wnętrz zadbaliśmy także o efektowne przestrzenie do rekreacji oraz bogatą ofertę kawiarni i restauracji – mówiła Agnieszka Nowak, dyrektor Galerii Północnej. Staraliśmy się, aby Galeria Północna była inspirująca i ciekawa, ale też zaspokajała codzienne potrzeby mieszkańców okolicznych dzielnic.

Zielono mi

Grupa GTC zadbała o to, żeby Galeria Północna idealnie wpisywała się w zielony charakter północnej części miasta, a klienci znaleźli w niej też przestrzeń do odpoczynku i regeneracji. Jednym z elementów, który mocno wyróżnia Galerię Północną na tle konkurencji i jednocześnie zapewni gościom przestrzeń do relaksu, jest niecodzienny pomysł na wykorzystanie dachu.  - W przypadku naszego obiektu powstałe tam ogród o powierzchni ponad 5 tys. mkw., obsadzony naturalną roślinnością oraz wypełniony różnego rodzaju przestrzeniami na zabawę i relaks. Na etapie budowy wzmocniliśmy strop, co umożliwiło zastosowanie warstwy gleby wystarczającej do swobodnej wegetacji nawet sporych okazów drzew. Dzięki temu dach Galerii Północnej dosłownie stanie się jednym z elementów zielonych płuc Białołęki – komentuje projekt Piotr Myszka, dyrektor operacyjny Galerii Północnej.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.