REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 10 wrz 2014 13:14
Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce
fot. Pierwszy samodzielny salon marki Lee® w Polsce oficjalnie otwarty
Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce
Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce
Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce
Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce
Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce
Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce
Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce
Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce
Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce
Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce
Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce
Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce
Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce

Otwarcie pierwszego samodzielnego salonu marki Lee w Polsce odbyło się 10 września w warszawskiej galerii Arkadia. Nowoczesne wnętrze, jasne elementy wystroju i drewniane detale zachęcają do zakupów. Za projekt wykonawczy, adaptację konceptu sklepu do polskich warunków odpowiada uznana pracownia 307kilo z Warszawy.

REKLAMA

Sklep, który właśnie został otwarty w warszawskiej Arkadii jest pierwszym samodzielnym salonem Lee nie tylko w Polsce, ale także w tej części Europy. Sieć sklepów marek Lee i Wrangler, które są w większości duobrandowe, liczy w Polsce ponad 200 punktów sprzedaży.

- Poprzez taką formę ekspozycji firma VF Polska Distribution pragnie zainspirować swoich obecnych klientów, jak również pozyskać nowych pasjonatów marki - powiedział Marek Hińcz, dyrektor zarządzający, VF Polska Distribution.

Marka Lee należy do VF Corporation – największej na świecie firmy odzieżowej. Odział polski, VF Polska Distribution, przyjął taki model dystrybucji, w którym marka Lee dzieli przestrzeń sklepu wraz z inną marką z portfolio VFC, marką Wrangler. Ten rok był jednak przełomowy i oficjalnie otwarto samodzielne salony tych dwóch marek.

Jak powiedział Marek Hińcz, w tym roku VF Polska Distribution nie planuje otwarcia kolejnych samodzielnych salonów. Zaznaczył, że firma chce się przyjrzeć jak funkcjonuje ten format i czy się sprawdzi na polskim rynku. Przekonywał również, że nie znikną duobrandowe salony Lee i Wrangler. Samodzielne salony marek mają bowiem funkcjonować obok duobrandowych sklepów. Nie stanowić dla nich konkurencji, ale inspirować obecnych i nowych klientów. Choć jak zaznaczył Marek Hińcz, VF Polska Distribution przygląda się salonowi marek, który mieści się w warszawskim centrum Złote Tarasy i są plany otwarcia tam dwóch samodzielnych sklepów. Nie nastąpi to jednak w tym roku.

Salon Lee w Arkadii, zlokalizowany obok Wranglera, podkreśla podejście marki do autentyzmu – to spojrzenie na bogate dziedzictwo marki, reinterpretujące znane fasony w nowatorski i finezyjny sposób oraz wykorzystanie wysokiej jakości tkanin i wypracowanie doskonałych krojów gwarantują niezawodność. Sklep Lee wyróżnia charakterystyczny styl: elementy drewniane, neutralne i jasne kolory oraz wyraźna ekspozycja produktów. Za projekt wykonawczy odpowiada znana pracownia 307kilo z Warszawy.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.