REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 10 wrz 2014 13:14
Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce
fot. Pierwszy samodzielny salon marki Lee® w Polsce oficjalnie otwarty
Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce
Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce
Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce
Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce
Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce
Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce
Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce
Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce
Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce
Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce
Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce
Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce
Wielkie otwarcie Lee, a na nim tłumy. To pierwszy samodzielny sklep marki w Polsce

Otwarcie pierwszego samodzielnego salonu marki Lee w Polsce odbyło się 10 września w warszawskiej galerii Arkadia. Nowoczesne wnętrze, jasne elementy wystroju i drewniane detale zachęcają do zakupów. Za projekt wykonawczy, adaptację konceptu sklepu do polskich warunków odpowiada uznana pracownia 307kilo z Warszawy.

REKLAMA

Sklep, który właśnie został otwarty w warszawskiej Arkadii jest pierwszym samodzielnym salonem Lee nie tylko w Polsce, ale także w tej części Europy. Sieć sklepów marek Lee i Wrangler, które są w większości duobrandowe, liczy w Polsce ponad 200 punktów sprzedaży.

- Poprzez taką formę ekspozycji firma VF Polska Distribution pragnie zainspirować swoich obecnych klientów, jak również pozyskać nowych pasjonatów marki - powiedział Marek Hińcz, dyrektor zarządzający, VF Polska Distribution.

Marka Lee należy do VF Corporation – największej na świecie firmy odzieżowej. Odział polski, VF Polska Distribution, przyjął taki model dystrybucji, w którym marka Lee dzieli przestrzeń sklepu wraz z inną marką z portfolio VFC, marką Wrangler. Ten rok był jednak przełomowy i oficjalnie otwarto samodzielne salony tych dwóch marek.

Jak powiedział Marek Hińcz, w tym roku VF Polska Distribution nie planuje otwarcia kolejnych samodzielnych salonów. Zaznaczył, że firma chce się przyjrzeć jak funkcjonuje ten format i czy się sprawdzi na polskim rynku. Przekonywał również, że nie znikną duobrandowe salony Lee i Wrangler. Samodzielne salony marek mają bowiem funkcjonować obok duobrandowych sklepów. Nie stanowić dla nich konkurencji, ale inspirować obecnych i nowych klientów. Choć jak zaznaczył Marek Hińcz, VF Polska Distribution przygląda się salonowi marek, który mieści się w warszawskim centrum Złote Tarasy i są plany otwarcia tam dwóch samodzielnych sklepów. Nie nastąpi to jednak w tym roku.

Salon Lee w Arkadii, zlokalizowany obok Wranglera, podkreśla podejście marki do autentyzmu – to spojrzenie na bogate dziedzictwo marki, reinterpretujące znane fasony w nowatorski i finezyjny sposób oraz wykorzystanie wysokiej jakości tkanin i wypracowanie doskonałych krojów gwarantują niezawodność. Sklep Lee wyróżnia charakterystyczny styl: elementy drewniane, neutralne i jasne kolory oraz wyraźna ekspozycja produktów. Za projekt wykonawczy odpowiada znana pracownia 307kilo z Warszawy.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY