REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Wroclavia, czyli nowa jakość handlu

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 29 cze 2016 16:54
Wroclavia, czyli nowa jakość handlu
fot. Wroclavia
Wroclavia, czyli nowa jakość handlu
Wroclavia, czyli nowa jakość handlu
Wroclavia, czyli nowa jakość handlu
Wroclavia, czyli nowa jakość handlu
Wroclavia, czyli nowa jakość handlu
Wroclavia, czyli nowa jakość handlu

Trwa budowa Galerii Wroclavia, nowego projektu handlowego firmy Unibail-Rodamco w Polsce.

REKLAMA

Inwestycje będzie miała 71 tys. mkw., 200 sklepów, 7 tys. mkw. biur, 20 sal kinowych i nowoczesny dworzec autobusowy. Inwestycję za 240 mln euro buduje francuska spółka inwestycyjno-deweloperska Unibail-Rodamco.

Wśród najemców znalazł się polski koncern odzieżowy LPP S.A., który wybrał Wroclavię do zaprezentowania takich marek jak: Tallinder, Reserved, Mohito, House, Cropp i Sinsay. W gronie najemców znalazła się również grupa odzieżowa Inditex z takimi markami jak, Zara, Zara Home, Pull & Bear, Bershka, Oysho, Massimo Dutti oraz Stadivarius. Ta ostatnia, na niemal 700 mkw., prezentować będzie we Wroclavii swój najnowszy koncept.

Swoje miejsce znajdą tu również H&M (sklep flagowy), New Look oraz perfumerie Rossmann i Hebe. Zakupy spożywcze, klienci będą mogli robić, wedle uznania, w sklepach Carrefour lub w Biedronce.Ponadto, Wroclavia oferować będzie 20 różnorodnych restauracji, w tym między innymi nieobecny dotychczas w mieście, najnowszy koncept Vapiano. W kompleksie będą także biura na wynajem.

Projekt inwestycji przygotowało IMB Asymetria.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.