REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Wroclavia, czyli nowa jakość handlu

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 29 cze 2016 16:54
Wroclavia, czyli nowa jakość handlu
fot. Wroclavia
Wroclavia, czyli nowa jakość handlu
Wroclavia, czyli nowa jakość handlu
Wroclavia, czyli nowa jakość handlu
Wroclavia, czyli nowa jakość handlu
Wroclavia, czyli nowa jakość handlu
Wroclavia, czyli nowa jakość handlu

Trwa budowa Galerii Wroclavia, nowego projektu handlowego firmy Unibail-Rodamco w Polsce.

REKLAMA

Inwestycje będzie miała 71 tys. mkw., 200 sklepów, 7 tys. mkw. biur, 20 sal kinowych i nowoczesny dworzec autobusowy. Inwestycję za 240 mln euro buduje francuska spółka inwestycyjno-deweloperska Unibail-Rodamco.

Wśród najemców znalazł się polski koncern odzieżowy LPP S.A., który wybrał Wroclavię do zaprezentowania takich marek jak: Tallinder, Reserved, Mohito, House, Cropp i Sinsay. W gronie najemców znalazła się również grupa odzieżowa Inditex z takimi markami jak, Zara, Zara Home, Pull & Bear, Bershka, Oysho, Massimo Dutti oraz Stadivarius. Ta ostatnia, na niemal 700 mkw., prezentować będzie we Wroclavii swój najnowszy koncept.

Swoje miejsce znajdą tu również H&M (sklep flagowy), New Look oraz perfumerie Rossmann i Hebe. Zakupy spożywcze, klienci będą mogli robić, wedle uznania, w sklepach Carrefour lub w Biedronce.Ponadto, Wroclavia oferować będzie 20 różnorodnych restauracji, w tym między innymi nieobecny dotychczas w mieście, najnowszy koncept Vapiano. W kompleksie będą także biura na wynajem.

Projekt inwestycji przygotowało IMB Asymetria.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY