REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Wroclavia nabiera kształtów

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 16 gru 2016 09:12
Wroclavia nabiera kształtów
fot. materiały prasowe Wroclavia
Wroclavia nabiera kształtów
Wroclavia nabiera kształtów
Wroclavia nabiera kształtów
Wroclavia nabiera kształtów
Wroclavia nabiera kształtów

We Wroclavii postępują prace wykończeniowe. W październiku 2017 r., z chwilą ukończenia inwestycji, Wrocław otrzyma wyjątkowy pod względem architektonicznym, nowoczesny i wielofunkcyjny obiekt. Projekt architektoniczny Wroclavii powstał na deskach pracowni IMB Asymetria.

REKLAMA

- Chcemy zaproponować mieszkańcom Dolnego Śląska nową jakość obsługi i wyjątkową ofertę handlową. Będziemy starali się jak najlepiej wykorzystać doświadczenie Unibail-Rodamco, zyskane dzięki zarządzaniu obiektami w całej Europie, z przyjemnością łącząc je z oczekiwaniami wrocławian oraz niepowtarzalnym wrocławskim stylem – mówi Małgorzata Woźniak, dyrektor Wroclavii.

Wroclavia pod jednym dachem będzie łączyć wiele funkcji: biurową (7 tys. mkw. od strony ul. Suchej), usługową (64 tys. mkw. powierzchni najmu, ok. 200 sklepów), gastronomiczną (ok. 20 restauracji, zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych), rozrywkową (20-salowe kino Cinema City, m.in. jedyny w mieście IMAX) i komunikacyjną (dworzec autobusowy o powierzchni 7 tys. mkw.).

Czterogwiazdkowa jakość

Cel, który przyświeca Unibail-Rodamco, to chęć sprawienia, aby klienci przeżyli wyjątkowe doświadczenie zakupowe. Po wnikliwej analizie potrzeb swoich klientów firma stworzyła 4-gwiazdkowy znak jakości. Jest to pionierski krok w branży centrów handlowych i swoista gwarancja doskonałości. Przestrzeganie wysokich standardów jakości jest nadzorowane przez światowego lidera w zakresie certyfikacji – firmę SGS, która corocznie wykonuje w każdym z centrów Unibail-Rodamco szczegółowy audyt obejmujący 571 punktów kontrolnych. 4-gwiazdkowa jakość we Wroclavii opierać się będzie na 3 hasłach: gościnność, jakość, usługi. W ramach 4-gwiazdkowej jakości klienci Wroclavii będą mieli możliwość skorzystać m.in.: z zakupów ze stylistą, bezpłatnego i nieograniczonego dostępu do Wi-Fi, aplikacji na smartfony, bezpłatnej przestrzeni do doładowań telefonów i komputerów, profesjonalnej recepcji, szatni, programu lojalnościowego oraz kart podarunkowych ważnych we wszystkich butikach – i wielu innych.

Każdy szczegół odwiedzin klienta we Wroclavii jest szczegółowo analizowany po to, by jego wizyta była jak najłatwiejsza i jak najbardziej przyjemna. Będzie to miało odzwierciedlenie w detalach na każdym etapie kontaktu klienta z centrum, m.in. w zakresie dostępności i widoczności Wroclavii, w zakresie komfortu parkowania, łatwości poruszania się po centrum, korzystania z toalet i stref odpoczynku.

Centrum nabiera kształtów

Budowa Wroclavii przebiega w szybkim tempie i w pełni zgodnie z harmonogramem. Jeszcze w kwietniu 2015 r. ze starego dworca autobusowego odjeżdżały autobusy. Dziś powstały w tym miejscu budynek znajduje się w stanie surowym zamkniętym, co umożliwia prace wykończeniowe w jego wnętrzu, m.in. montaż marmurowych posadzek, szklanych balustrad, podwieszanych sufitów, schodów ruchomych i wind. W pełni ukończona jest konstrukcja obiektu, w tym dach, na którego powierzchni znajdują się zapewniające przyjazne, dzienne światło szklane świetliki o łącznej powierzchni 3 tys. mkw. Do połowy przyszłego roku trwać będą prace nad elewacją Wroclavii. Zostanie wykonana ze szkła oraz specjalnie zaprojektowanych płyt aluminiowych, perforowanych w sposób dający efekt trójwymiarowości. Część aluminiowa ukończona jest w 20 proc., a szklana – w 60 proc. Dodatkową atrakcją Wroclavii będzie iluminacja fasady umożliwiająca zmianę barwy oświetlenia na dowolny kolor.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.