REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Wroclavia szykuje się do otwarcia

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 08 cze 2017 09:11
Wroclavia szykuje się do otwarcia
fot. mat. prasowe
Wroclavia szykuje się do otwarcia
Wroclavia szykuje się do otwarcia
Wroclavia szykuje się do otwarcia
Wroclavia szykuje się do otwarcia
Wroclavia szykuje się do otwarcia
Wroclavia szykuje się do otwarcia
Wroclavia szykuje się do otwarcia
Wroclavia szykuje się do otwarcia
Wroclavia szykuje się do otwarcia

Już 18 października 2017 r. swoich pierwszych klientów powita Wroclavia – powstające w sercu stolicy dolnośląskiego nowoczesne centrum handlowo-biurowe zintegrowane z dworcem autobusowym Polbus. Będzie to nowe miejsce zakupów oraz spotkań i rozrywki - my sprawdzamy, co znajdzie się we wnętrzu.

REKLAMA

- Tworząc Wroclavię, chcemy zaproponować mieszkańcom Dolnego Śląska nową, 4-gwiazdkową jakość obsługi, nowoczesną architekturę i wyjątkową ofertę handlową – mówi Małgorzata Woźniak, dyrektor Wroclavii. – Mamy nadzieję, że stworzymy niebanalną, unikalną i przyjazną atmosferę, która zachęci wrocławian do spędzania z nami czasu. Już teraz zapraszamy wszystkich na otwarcie – 18  października – dodaje.

Projekt architektoniczny Wroclavii powstał na deskach pracowni IMB Asymetria. Trwają właśnie ostatnie prace budowlane.

Aż 18 proc. powierzchni najmu Wroclavii zostało przeznaczone na rozrywkę i gastronomię. Na poziomie +2, w sąsiedztwie całorocznych zielonych ogrodów, które zajmą łącznie ponad 4 tys. m², na klientów czekać będzie strefa Grand Kitchen z potrawami z całego świata, serwowanymi przez najlepsze międzynarodowe i lokalne restauracje. Na tym samym poziomie będzie też 20-salowe kino Cinema City z pierwszym w mieście IMAXem oraz jedyna we Wrocławiu sala zabaw Fikołki. Piętro niżej znajdzie się dostępny przez całą dobę klub fitness CityFit.

Grand Kitchen to ciekawie zaaranżowana, wydzielona i przestronna strefa, z bogatą ofertą restauracji i kawiarni – odpowiednia zarówno na wspólny rodzinny obiad, jak i spotkania biznesowe, czy popołudniowe spotkania towarzyskie. Jedna ze ścian, od strony ul. Borowskiej, będzie w całości przeszkolona, by zapewnić gościom przyjazne, naturalne światło. W Grand Kitchen zarezerwowano również miejsca dla dzieci oraz powierzchnie przeznaczone na organizację pokazów kulinarnych. Ambasadorką strefy Grand Kitchen, która regularnie będzie zapraszać wrocławian do odkrywania nowych smaków i nowych gastronomicznych doświadczeń, została Beata Śniechowska – silnie związana z miastem mistrzyni kuchni, znana ze swojego zamiłowania do dań wrocławskich i regionalnych.

W Grand Kitchen Wroclavii zagoszczą popularne wrocławskie marki gastronomiczne, m.in. Pasibus, Polish Lody, Etno Cafe, a także GRECO, La Paryżanka, Vege Life, Mr Chilly, Food Republic, Express Oriental i Express Doner oraz koncepty sieciowe: premierowe na rynku Blue Frog oraz wrapMe!, a także jedyne w mieście Vapiano i Izumi Sushi. Na gości centrum czekać będą również znane i lubiane przez klientów Salad Story, North Fish, Pizza Hut, KFC i Frankie’s.

Najemcy Wroclavii zostali dobrani w sposób umożliwiający zaspokojenie potrzeb wszystkich klientów. Oferta skomponowana jest z myślą o osobach zainteresowanych modą, aktywnie uprawiających sport, rodzinach z dziećmi, pracownikach biurowych oraz młodzieży. Sklepy niedostępne dotąd w mieście, które powstaną we Wroclavii to m.in. Steve Madden (buty i torebki firmowane przez znanego amerykańskiego kreatora mody), Forever 21 (rozpoznawalna na całym świecie, popularna młodzieżowa marka modowa), Uterqüe (starannie wyselekcjonowane kolekcje ubrań i akcesoriów), Run Colors (dla amatorów obuwia sportowego, z limitowanymi kolekcjami), Goldi (ukraińska sieć odzieżowa, która we Wroclavii otworzy swój pierwszy sklep w Polsce), U.S. Polo Assn. (sportowe ubrania w klasycznym amerykańskim stylu), Lacoste (czołowy gracz na rynku odzieży codziennej klasy premium), Loft 37 (polska marka, która umożliwia klientowi samodzielne zaprojektowanie obuwia), a także Jack & Jones, Yamamay, Carpisa, La Mallorquina, Estée Lauder, Tenatelli Optique, a dla dzieci: Okaidi, Petit Bateau i Tape à l’œil.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY