REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Wroclavia szykuje się do otwarcia

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 08 cze 2017 09:11
Wroclavia szykuje się do otwarcia
fot. mat. prasowe
Wroclavia szykuje się do otwarcia
Wroclavia szykuje się do otwarcia
Wroclavia szykuje się do otwarcia
Wroclavia szykuje się do otwarcia
Wroclavia szykuje się do otwarcia
Wroclavia szykuje się do otwarcia
Wroclavia szykuje się do otwarcia
Wroclavia szykuje się do otwarcia
Wroclavia szykuje się do otwarcia

Już 18 października 2017 r. swoich pierwszych klientów powita Wroclavia – powstające w sercu stolicy dolnośląskiego nowoczesne centrum handlowo-biurowe zintegrowane z dworcem autobusowym Polbus. Będzie to nowe miejsce zakupów oraz spotkań i rozrywki - my sprawdzamy, co znajdzie się we wnętrzu.

REKLAMA

- Tworząc Wroclavię, chcemy zaproponować mieszkańcom Dolnego Śląska nową, 4-gwiazdkową jakość obsługi, nowoczesną architekturę i wyjątkową ofertę handlową – mówi Małgorzata Woźniak, dyrektor Wroclavii. – Mamy nadzieję, że stworzymy niebanalną, unikalną i przyjazną atmosferę, która zachęci wrocławian do spędzania z nami czasu. Już teraz zapraszamy wszystkich na otwarcie – 18  października – dodaje.

Projekt architektoniczny Wroclavii powstał na deskach pracowni IMB Asymetria. Trwają właśnie ostatnie prace budowlane.

Aż 18 proc. powierzchni najmu Wroclavii zostało przeznaczone na rozrywkę i gastronomię. Na poziomie +2, w sąsiedztwie całorocznych zielonych ogrodów, które zajmą łącznie ponad 4 tys. m², na klientów czekać będzie strefa Grand Kitchen z potrawami z całego świata, serwowanymi przez najlepsze międzynarodowe i lokalne restauracje. Na tym samym poziomie będzie też 20-salowe kino Cinema City z pierwszym w mieście IMAXem oraz jedyna we Wrocławiu sala zabaw Fikołki. Piętro niżej znajdzie się dostępny przez całą dobę klub fitness CityFit.

Grand Kitchen to ciekawie zaaranżowana, wydzielona i przestronna strefa, z bogatą ofertą restauracji i kawiarni – odpowiednia zarówno na wspólny rodzinny obiad, jak i spotkania biznesowe, czy popołudniowe spotkania towarzyskie. Jedna ze ścian, od strony ul. Borowskiej, będzie w całości przeszkolona, by zapewnić gościom przyjazne, naturalne światło. W Grand Kitchen zarezerwowano również miejsca dla dzieci oraz powierzchnie przeznaczone na organizację pokazów kulinarnych. Ambasadorką strefy Grand Kitchen, która regularnie będzie zapraszać wrocławian do odkrywania nowych smaków i nowych gastronomicznych doświadczeń, została Beata Śniechowska – silnie związana z miastem mistrzyni kuchni, znana ze swojego zamiłowania do dań wrocławskich i regionalnych.

W Grand Kitchen Wroclavii zagoszczą popularne wrocławskie marki gastronomiczne, m.in. Pasibus, Polish Lody, Etno Cafe, a także GRECO, La Paryżanka, Vege Life, Mr Chilly, Food Republic, Express Oriental i Express Doner oraz koncepty sieciowe: premierowe na rynku Blue Frog oraz wrapMe!, a także jedyne w mieście Vapiano i Izumi Sushi. Na gości centrum czekać będą również znane i lubiane przez klientów Salad Story, North Fish, Pizza Hut, KFC i Frankie’s.

Najemcy Wroclavii zostali dobrani w sposób umożliwiający zaspokojenie potrzeb wszystkich klientów. Oferta skomponowana jest z myślą o osobach zainteresowanych modą, aktywnie uprawiających sport, rodzinach z dziećmi, pracownikach biurowych oraz młodzieży. Sklepy niedostępne dotąd w mieście, które powstaną we Wroclavii to m.in. Steve Madden (buty i torebki firmowane przez znanego amerykańskiego kreatora mody), Forever 21 (rozpoznawalna na całym świecie, popularna młodzieżowa marka modowa), Uterqüe (starannie wyselekcjonowane kolekcje ubrań i akcesoriów), Run Colors (dla amatorów obuwia sportowego, z limitowanymi kolekcjami), Goldi (ukraińska sieć odzieżowa, która we Wroclavii otworzy swój pierwszy sklep w Polsce), U.S. Polo Assn. (sportowe ubrania w klasycznym amerykańskim stylu), Lacoste (czołowy gracz na rynku odzieży codziennej klasy premium), Loft 37 (polska marka, która umożliwia klientowi samodzielne zaprojektowanie obuwia), a także Jack & Jones, Yamamay, Carpisa, La Mallorquina, Estée Lauder, Tenatelli Optique, a dla dzieci: Okaidi, Petit Bateau i Tape à l’œil.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.