REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Zamysł włoskich projektantów zrealizowali architekci z ARS

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 08 kwi 2015 15:03
Zamysł włoskich projektantów zrealizowali architekci z ARS
Salon Kiko Milano w CH Wileńska, Warszawa
Zamysł włoskich projektantów zrealizowali architekci z ARS
Zamysł włoskich projektantów zrealizowali architekci z ARS
Zamysł włoskich projektantów zrealizowali architekci z ARS

Najnowszy, czwarty sklep z kosmetykami Kiko Milano został otwarty w marcu w centrum handlowym Warszawa Wileńska. Butik zajął powierzchnię ok. 86 mkw. na parterze galerii. Za projekt i aranżację placówek odpowiedzialna jest firma ARS Retail+Shopfitting (ARS). Zespołem projektantów kieruje architekt, Monika Tokarska.

REKLAMA

Po pierwszym w Polsce salonie włoskiej marki kosmetyków w CH Arkadia, dwa kolejne zostały otwarte we Wrocławiu i Poznaniu. Czwartą lokalizacją włoskiej marki, uruchomioną w I kw. 2015 roku jest CH Warszawa Wileńska. W jego najbliższym sąsiedztwie znajdują się salony takich marek jak Calzedonia, Unisono czy Rossmann.

Pierwszy sklep, otwarty w listopadzie 2014 roku na parterze warszawskiej Arkadii, zajął powierzchnię około 100 mkw. Salon, za projekt którego odpowiadała Monika Tokarska z ARS, został usytuowany w części, w której swoje lokalizacje mają inne marki z tego segmentu m.in.: Inglot, The Body Shop, Stenders czy Yves Rocher.

Pod koniec lutego, trzy miesiące po debiucie marki na polskim rynku, otwarto dwa kolejne salony. Sklep we wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim zlokalizowany został na poziomie „0” i zajął powierzchnię ponad 120 mkw. Druga placówka o podobnej powierzchni mieści się w Poznaniu w galerii Poznań City Center. Jednym z kluczowych zadań projektowych było idealne zgranie wymiarów poszczególnych salonów z wymiarami mebli, płyt posadzkowych i systemów oświetleniowych wyprodukowanych we Włoszech.

– Dla Kiko Milano kluczowe jest, żeby w ich salonach klienci mogli samodzielnie i w bardzo wygodny sposób wybierać produkty spośród dostępnej gamy ponad 1500 kosmetyków. We wnętrzach zastosowano pastelowe okładziny ścienne i białe meble, które wyraźnie kontrastują z ciemnym sufitem. To celowy zamysł włoskich projektantów, którzy kontrast sufitu potraktowali jako element dający klientom poczucie wyjątkowości i butikowej atmosfery. Dodatkowo, ustawienie mebli w salonach Kiko jest zintegrowane z oświetleniem sufitowym. Zapewnia to możliwie najlepszą ekspozycję produktów włoskiej marki – komentuje Monika Tokarska, architekt ARS.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY