REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Zaprojektowana przez NC Architekci galeria Vivo z kamieniem

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 04 gru 2014 10:18
Zaprojektowana przez NC Architekci galeria Vivo z kamieniem
fot. Centrum handlowe Vivo w Stalowej Woli

Spółka Immofinanz Group rozpoczęła w Stalowej Woli prace konstrukcyjne przy budowie kolejnego centrum handlowego pod marką Vivo. Za projekt architektoniczny odpowiada pracownia N3 Architekci z Krakowa.

REKLAMA

Kamień węgielny pod inwestycję został wmurowany 3 grudnia br., w obecności Starosty Powiatu Stalowowolskiego, Janusza Zarzecznego. W uroczystości uczestniczyli także przedstawiciele Immofinanz Group, a także partnera tego projektu, spółki Acteeum Group, jak i generalnego wykonawcy, firmy Erbud.

Nowe centrum handlowe - drugie realizowane pod marką Vivo - będzie miało około 32 tys. mkw. powierzchni najmu z łącznie ponad 80 sklepami. Immfinanz Group prowadzi tę inwestycję wraz ze spółką Acteeum Group, specjalistą w zakresie realizacji projektów handlowych (podział udziałów w projekcie: 86 proc. Immofinanz Group, 14 proc. Acteeum Group). Uruchomiono proces wynajmu powierzchni.

- Polska jest kluczowym rynkiem dla naszej ekspansji w sektorze detalicznym. Nasze pierwsze centrum handlowe Vivo, otwarte w Pile kilka tygodni temu, został bardzo dobrze przyjęte przez mieszkańców. Jesteśmy przekonani, że Vivo stanie się również nowym punktem na mapie zakupowej oraz rozrywkowej Stalowej Woli - wyjaśnił Eduard Zehetner, prezes Immofinanz Group.

Aktualnie na placu budowy przyszłego centrum handlowego pracuje około 50 osób, a realizowana faza wykopu przebiega z zgodnie z planem. Podobnie jest w przypadku robót ziemnych i budowy specjalnych słupów konstrukcyjnych, na których wykonawca będzie się skupiać w najbliższych tygodniach. W ramach planu w bieżącej fazie powstaną także konstrukcje stalowe oraz zainstalowane zostaną prefabrykowane kolumny.

Elementy wyróżniające koncepcję centrów handlowych Vivo obejmują 1-piętrową konstrukcję oraz duży nacisk położony na elementy związane z modą i rozrywką, z rozpoznawalnymi markami. Koncepcja ta jest przeznaczona dla miast o populacji pomiędzy 40 tys. a 100 tys. mieszkańców, z zasięgiem centrum obejmującym przynajmniej 200 tys. osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.