REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Zaprojektowana przez NC Architekci galeria Vivo z kamieniem

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 04 gru 2014 10:18
Zaprojektowana przez NC Architekci galeria Vivo z kamieniem
fot. Centrum handlowe Vivo w Stalowej Woli

Spółka Immofinanz Group rozpoczęła w Stalowej Woli prace konstrukcyjne przy budowie kolejnego centrum handlowego pod marką Vivo. Za projekt architektoniczny odpowiada pracownia N3 Architekci z Krakowa.

REKLAMA

Kamień węgielny pod inwestycję został wmurowany 3 grudnia br., w obecności Starosty Powiatu Stalowowolskiego, Janusza Zarzecznego. W uroczystości uczestniczyli także przedstawiciele Immofinanz Group, a także partnera tego projektu, spółki Acteeum Group, jak i generalnego wykonawcy, firmy Erbud.

Nowe centrum handlowe - drugie realizowane pod marką Vivo - będzie miało około 32 tys. mkw. powierzchni najmu z łącznie ponad 80 sklepami. Immfinanz Group prowadzi tę inwestycję wraz ze spółką Acteeum Group, specjalistą w zakresie realizacji projektów handlowych (podział udziałów w projekcie: 86 proc. Immofinanz Group, 14 proc. Acteeum Group). Uruchomiono proces wynajmu powierzchni.

- Polska jest kluczowym rynkiem dla naszej ekspansji w sektorze detalicznym. Nasze pierwsze centrum handlowe Vivo, otwarte w Pile kilka tygodni temu, został bardzo dobrze przyjęte przez mieszkańców. Jesteśmy przekonani, że Vivo stanie się również nowym punktem na mapie zakupowej oraz rozrywkowej Stalowej Woli - wyjaśnił Eduard Zehetner, prezes Immofinanz Group.

Aktualnie na placu budowy przyszłego centrum handlowego pracuje około 50 osób, a realizowana faza wykopu przebiega z zgodnie z planem. Podobnie jest w przypadku robót ziemnych i budowy specjalnych słupów konstrukcyjnych, na których wykonawca będzie się skupiać w najbliższych tygodniach. W ramach planu w bieżącej fazie powstaną także konstrukcje stalowe oraz zainstalowane zostaną prefabrykowane kolumny.

Elementy wyróżniające koncepcję centrów handlowych Vivo obejmują 1-piętrową konstrukcję oraz duży nacisk położony na elementy związane z modą i rozrywką, z rozpoznawalnymi markami. Koncepcja ta jest przeznaczona dla miast o populacji pomiędzy 40 tys. a 100 tys. mieszkańców, z zasięgiem centrum obejmującym przynajmniej 200 tys. osób.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY