REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Zobacz Bierhalle zmienione dzięki 370studio

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 16 lut 2015 09:21
Zobacz Bierhalle zmienione dzięki 370studio
fot. 370studio – dobry lifting marki na przykładzie Bierhalle
Zobacz Bierhalle zmienione dzięki 370studio
Zobacz Bierhalle zmienione dzięki 370studio
Zobacz Bierhalle zmienione dzięki 370studio
Zobacz Bierhalle zmienione dzięki 370studio
Zobacz Bierhalle zmienione dzięki 370studio
Zobacz Bierhalle zmienione dzięki 370studio
Zobacz Bierhalle zmienione dzięki 370studio
Zobacz Bierhalle zmienione dzięki 370studio
Zobacz Bierhalle zmienione dzięki 370studio
Zobacz Bierhalle zmienione dzięki 370studio
Zobacz Bierhalle zmienione dzięki 370studio

Ponad 10-letnia obecność na rynku Bierhalle, spowodowała potrzebę odświeżenia wizerunku marki. Jako pierwszy zmianom został poddany lokal flagowy w CH Arkadia.

REKLAMA

Liftingu marki podjęła się pracownia 370studio, która zajmuje się kompleksowymi działaniami z zakresu brandingu - tworzy zarówno projekty wnętrz, grafikę, jak i identyfikację wizualną.

Projekt liftingu marki zaczęto od wspólnej analizy lokali oraz materiałów reklamowych całej marki, co miało na celu wyszczególnienie konkretnych aspektów wymagających poprawy lub odświeżenia. Liczne wnioski były efektem zarówno świeżego i obiektywnego spojrzenia projektantów z 370studio, jak i wizji samych właścicieli. Współpraca na tym poziomie jest zawsze nieodzownym elementem poprawy wizerunku i przynosi najlepsze efekty.

Jako pierwszy zmianom został poddany lokal flagowy w CH Arkadia. Opracowany został zakres zmian, budżet na ich realizację oraz etapowanie wprowadzanych zmian, wynikające z konieczności ciągłej pracy lokalu (bez jego zamykania na czas remontu). Restaurację odmalowano (wprowadzając konsekwencję w kolorystyce), dodano wygodne skórzane loże, wymieniono oświetlenie bardziej klimatyczne oraz wprowadzono ciekawe akcenty dekoracyjne (witryna z nagrodami  za najlepsze piwo, podświetlana konstrukcja z butelek na antresoli, kącik win,  stare fotografie tematyką nawiązujące do piwa i Bawarii). Kluczową zmianą była również reorganizacja strefy baru na parterze i antresoli, który w obecnej formie jest lepiej wyeksponowany i dzięki drobnym acz trafnym zmianom nabrał bardziej „klubowego” charakteru, stając się tym samym sercem restauracji. Ważnym zabiegiem marketingowym było podkreślenie faktu własnej produkcji piwa oraz możliwości zakupienia go na wynos – w tym celu projektanci zaproponowali umieszczenie w strefie centralnej lokalu miedzianej instalacji eksponującej ofertę browaru – a nad nią stylowy neon „na wynos”.

Dodatkowo pracownia 370studio zaprojektowała nowe materiały graficzne: menu, kartę win, podkładki pod szklanki, reklamy prasowe, plakaty. Wszystko utrzymane w nowym, konsekwentnym stylu graficznym.

Wszystkie te działania dodały lokalowi charakteru i atmosfery sprzyjającej długiemu biesiadowaniu przy piwie, a co za tym idzie, większą satysfakcję i ilość klientów.

Każda restauracja może pozwolić sobie na etapową poprawę wizerunku bez zamykania lokalu. Kluczem do sukcesu jest nie tylko odpowiednie dostosowanie zakresu i zaplanowanie kosztów ale przede wszystkim wzajemne zaufanie - pod tym względem współpraca projektantów z 370studio z Prezesem Zarządu QLT Restaurant & Bar Sp. z o. o. Jerzym Beczem przebiegała modelowo.

Przykład sukcesu zmian  sieci Bierhalle, pokazuje że czasem nawet niewielkie modyfikacje powodują znaczną poprawę wizerunku, która pozytywnie przekłada się na sprzedaż. Podstawa jest dobra strategia i konsekwentna jej realizacja.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY