REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Zobacz jak powstał butik Pop-Up Story - od projektu do realizacji WIDEO

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 01 sie 2014 13:16
Zobacz jak powstał butik Pop-Up Story - od projektu do realizacji WIDEO
POP-UP STORY w Placu Unii Shopping Center w Warszawie, aranżacja butiku: ARS Retail+Shopfitting
Zobacz jak powstał butik Pop-Up Story - od projektu do realizacji WIDEO
Zobacz jak powstał butik Pop-Up Story - od projektu do realizacji WIDEO
Zobacz jak powstał butik Pop-Up Story - od projektu do realizacji WIDEO
Zobacz jak powstał butik Pop-Up Story - od projektu do realizacji WIDEO
Zobacz jak powstał butik Pop-Up Story - od projektu do realizacji WIDEO
Zobacz jak powstał butik Pop-Up Story - od projektu do realizacji WIDEO
Zobacz jak powstał butik Pop-Up Story - od projektu do realizacji WIDEO
Zobacz jak powstał butik Pop-Up Story - od projektu do realizacji WIDEO

– POP-UP STORY to odpowiedź na coraz większe zainteresowanie młodymi projektantami i dobrym wzornictwem - mówi Monika Tokarska, architekt w ARS Retail+Shopfitting, która przygotowała i zrealizowała projekt butiku. Znajduje się w galerii Plac Unii City Shopping.

REKLAMA

Pracując nad aranżacją butiku projektanci z ARS Retail+Shopfitting skupili się przede wszystkim na połączeniu indywidualnego charakteru jaki miało mieć to miejsce, co dodatkowo podkreśla niezależność młodych projektantów, z wpisaniem projektu w szerszy kontekst nowoczesnego i ekskluzywnego centrum handlowo-biurowego Plac Unii.

Architekci postawili na oryginalne systemy oświetleniowe włoskiej produkcji, które można obejrzeć na filmie. Ciekawe lampy dobrze korespondują z elementami dekoracyjnymi np. kamiennym fornirem i mchem oraz meblami.

POP-UP STORY w przestrzeniach kompleksu handlowo-biurowego Plac Unii City Shopping to pierwsza tego typu realizacja na modowej mapie stolicy. Miejsce otwarte jest 7 dni w tygodniu. 

W butiku prezentują się m.in.: Roboty Ręczne, M by Maja Palma, Mariusz Brzeziński, Madox, Cocoon, Kiss the frog, Aga Guz, Edyta Pietrzyk, Never Ever.

Poza regularną sprzedażą, POP-UP STORY będzie również organizatorem cyklicznych spotkań zaadresowanych do młodych projektantów, podczas których będą oni mogli zdobyć wiedzę w zakresie ochrony praw autorskich, własności intelektualnej czy tworzenia strategii marketingowych. Jednym z wyróżników butiku będzie specjalnie zaaranżowana przestrzeń, w której twórcy będą mogli w kameralnej atmosferze spotykać się z klientami.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY