REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Zobacz, jak wygląda pierwszy taki salon Porsche na świecie

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 13 kwi 2017 16:42
Zobacz, jak wygląda pierwszy taki salon Porsche na świecie
fot. mat. prasowe Porsche
Zobacz, jak wygląda pierwszy taki salon Porsche na świecie
Zobacz, jak wygląda pierwszy taki salon Porsche na świecie
Zobacz, jak wygląda pierwszy taki salon Porsche na świecie
Zobacz, jak wygląda pierwszy taki salon Porsche na świecie
Zobacz, jak wygląda pierwszy taki salon Porsche na świecie
Zobacz, jak wygląda pierwszy taki salon Porsche na świecie
Zobacz, jak wygląda pierwszy taki salon Porsche na świecie
Zobacz, jak wygląda pierwszy taki salon Porsche na świecie

Porsche poszerza swoją globalną sieć dealerską o nowy format salonu. Pierwszą taką placówkę – „Porsche on Sylt” – otwarto właśnie na wyspie Sylt na Morzu Północnym. Porsche zależało jeszcze bardziej na emocjonującym kontakcie z marką.

REKLAMA

 „Porsche on Sylt” to pierwszy taki salon na świecie. Jeszcze w tym roku dołączą do niego podobne placówki w Bejrucie i Kantonie. W nowej placówce Porsche w miejscowości Tinnum na Sylcie miłośnicy i właściciele pojazdów producenta z Zuffenhausen mogą poznać jego ofertę. Poza spędzaniem czasu na zgłębianiu świata sportowej marki goście salonu „Porsche on Sylt” mogą wynająć samochód za pośrednictwem Porsche Drive i udać się na wycieczkę po wyspie. Ekspozycja łączy cyfrowe treści z analogowym odbiorem. Aby zapewnić unikalne doświadczenie kontaktu z marką, salon korzysta z najnowszych technologii: okulary wirtualnej rzeczywistości dają odwiedzającym szansę na poznanie kokpitu nowego modelu Panamera. Każda z pięciu linii modelowych Porsche może być zwizualizowana w preferowanym kolorze na ekranie iPada. Wybrane samochody prezentowane są również w formie glinianych modeli dostarczonych przez Design Studio.

Jedną z sekcji w liczącym 500 m kw. powierzchni salonie poświęcono na wystawy alternatywne. Obecnie przestrzeń tę zajmuje legendarne Porsche 911 Carrera RS 2.7 z 1972 r., jeden z najbardziej poszukiwanych przez kolekcjonerów pojazdów klasycznych na świecie. Obok znajdują się jego rówieśnicy, w tym samochód BIC – ikona wzornictwa i kultury lat 70.

Architektura salonu „Porsche on Sylt” wtapia się w wyrafinowany styl wyspy. Masywna betonowa elewacja nawiązuje do lokalnych plaż, a cofnięta górna kondygnacja z elementami z fotochromowego szkła ucieleśnia otwartość Syltu. Elegancka ekspozycja, wysokiej jakości materiały oraz kącik gastronomiczny tworzą gościnną przestrzeń i zachęcają, by spędzić tu trochę czasu.

Poza Centrami Porsche Experience i salonami, które „ożywiają” markę, w przyszłości planowane są nowe formaty usługowe. Specjalne punkty typu drop-off zaoferują klientom jeszcze wygodniejszą możliwość przekazania samochodu Porsche w celu przeprowadzenia serwisu. Ich lista będzie obejmować hotele, lotniska, a nawet samodzielnie wybrane miejsca. Główny element strategii to czas, który zaoszczędzi właściciel – projekt ma na celu zapewnienie jeszcze bardziej pozytywnych wrażeń z eksploatacji samochodu. Jego pilotażowa faza jest właśnie wdrażana na terenie USA.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY