REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Zobacz jak wygląda Sukcesja. Ażurowa "koronka" to znak rozpoznawczy

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 28 wrz 2015 09:58
Zobacz jak wygląda Sukcesja. Ażurowa "koronka" to znak rozpoznawczy
fot. CH Sukcesja
Zobacz jak wygląda Sukcesja. Ażurowa "koronka" to znak rozpoznawczy
Zobacz jak wygląda Sukcesja. Ażurowa "koronka" to znak rozpoznawczy
Zobacz jak wygląda Sukcesja. Ażurowa "koronka" to znak rozpoznawczy
Zobacz jak wygląda Sukcesja. Ażurowa "koronka" to znak rozpoznawczy
Zobacz jak wygląda Sukcesja. Ażurowa "koronka" to znak rozpoznawczy
Zobacz jak wygląda Sukcesja. Ażurowa "koronka" to znak rozpoznawczy

W 2011 r. powstał projekt zakładający rewitalizację poprzemysłowego łódzkiego terenu. Obiekt zaprojektowany przez Group-Arch od początku miał być wielofunkcyjny oraz otwarty na przestrzeń publiczną, który ożywi tę ważną część Łodzi. 25 września br., uroczyście otwarto Sukcesję.

REKLAMA

Elementami charakterystycznymi w Sukcesji stały się: spiralna rampa wjazdowa na dwukondygnacyjny parking, który znajduje się nad pasażem handlowym oraz biała „koronka” zwieńczająca fasadę budynku.

- Zajmując się projektem Sukcesji chciałam wyróżnić ją w tłumie innych pięknych obiektów, których Łodzi można pozazdrościć. Szukałam pomysłu, który „odmłodzi” ceglaną fasadę budynku. Stąd pojawił się biały ażur, który jest mocnym elementem i po części nawiązuje do łódzkich tradycji: mody i designu, które stały się moją inspiracją - mówi Agnieszka Staszczyszyn, architekt z pracowni Group-Arch.

Centrum Sukcesja powstało w pobliżu ścisłego centrum Łodzi.  W jego sąsiedztwie znajdują się m.in.: Międzynarodowe Targi Łódzkie, kampus Politechniki Łódzkiej oraz dwa budowane osiedla mieszkaniowe. Obiekt oferuje ponad 128 tys. mkw. powierzchni użytkowej i około 45 tys. mkw. powierzchni najmu, na której znajduje się ok. 160 lokali: sklepów znanych polskich i zagranicznych marek, punktów usługowych, kawiarni, restauracji w strefie food court oraz część rozrywkowa m.in. z najnowocześniejszym w Łodzi 9-salowym kinem sieci Helios.

Inwestorem obiektu jest Fabryka Biznesu. Autorem projektu architektonicznego Sukcesji jest wrocławska pracownia Group-Arch. Za zarządzanie obiektem odpowiedzialna jest firma CBRE, a za wynajem powierzchni firmy: Colliers International, CBRE oraz Fabryka Biznesu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.