REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Flexi pleksi, czyli nowoczesne biuro Colliers projektu InDesign

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 14 sty 2015 12:32
Flexi pleksi, czyli nowoczesne biuro Colliers projektu InDesign
Colliers International, nowe biuro
Flexi pleksi, czyli nowoczesne biuro Colliers projektu InDesign
Flexi pleksi, czyli nowoczesne biuro Colliers projektu InDesign
Flexi pleksi, czyli nowoczesne biuro Colliers projektu InDesign
Flexi pleksi, czyli nowoczesne biuro Colliers projektu InDesign
Flexi pleksi, czyli nowoczesne biuro Colliers projektu InDesign
Flexi pleksi, czyli nowoczesne biuro Colliers projektu InDesign
Flexi pleksi, czyli nowoczesne biuro Colliers projektu InDesign
Flexi pleksi, czyli nowoczesne biuro Colliers projektu InDesign
Flexi pleksi, czyli nowoczesne biuro Colliers projektu InDesign
Flexi pleksi, czyli nowoczesne biuro Colliers projektu InDesign
Flexi pleksi, czyli nowoczesne biuro Colliers projektu InDesign
Flexi pleksi, czyli nowoczesne biuro Colliers projektu InDesign
Flexi pleksi, czyli nowoczesne biuro Colliers projektu InDesign
Flexi pleksi, czyli nowoczesne biuro Colliers projektu InDesign

Nowe biuro Colliers International w warszawskim biurowcu Metropolitan, przy Pl. Piłsudskiego, urządzone zostało w zgodzie z filozofią „flexible workplace”. Nad projektem czuwała pracownia architektoniczna In Design Zbigniewa Kostrzewy.

REKLAMA

Na powierzchni 1550 mkw. znalazło się 178 stanowisk pracy przy biurkach. Dodatkowe miejsca (około 70) znajdują się w różnych częściach biura: w salkach konferencyjnych, przy dodatkowych biurkach i stolikach czy w strefach relaksu.

Nad projektem aranżacji biura czuwała pracownia architektoniczna In Design Zbigniewa Kostrzewy. Fotele biurowe dostarczyła firma Arc Interiors.

Poza tym w nowym biurze Colliers znajduje się reprezentacyjna recepcja z kawiarnią, przestronna kuchnia, pięć dużych sal konferencyjnych przeznaczonych na spotkania z klientami, 14 tematycznych salek konferencyjnych na spotkania wewnętrzne oraz siedem tzw. „budek telefonicznych”. Całość została podzielona na strefy: klienta, pracy cichej oraz zespołowej. W biurze znalazły się również strefy przeznaczone na relaks: salka z konsolą, czytelnia z książkami i prasą oraz kawiarnia. W trakcie aranżacji znajduje się mini ogród. Biuro jest na etapie uzyskiwania zielonego certyfikatu LEED.

Prace budowlane trwały trzy miesiące, ale cały proces przygotowania nowego biura zajął 1,5 roku.

– Bardzo dużo czasu poświęciliśmy na prace koncepcyjne. Przed przystąpieniem do projektowania przeprowadziliśmy badania, które pokazały w jaki sposób wykorzystujemy zajmowaną powierzchnię. Bardzo istotne były również rozmowy z pracownikami. Zależało nam na stworzeniu przyjaznego i elastycznego miejsca pracy, które będzie dostosowywać się do bieżących potrzeb pracowników i klientów (tzw. „flexible workplace”). Chcieliśmy również poprawić komunikację wewnątrz firmy - stąd odejście od gabinetów i pomysł na wspólny pokój partnerów. Równie istotne było zaaranżowanie miejsc, w których można się zrelaksować – mówi Monika Rajska-Wolińska, partner zarządzający Colliers International.

Istotną kwestią była również mobilność. Obecnie pracownicy Colliers mogą pracować w różnych częściach biura tak, by w zależności od potrzeb, tworzyć zespoły zadaniowe. To z kolei oznaczało zmiany w obszarach technologicznych. Wprowadzony więc został nowoczesny system WiFi. Pracownicy mają zdalny dostęp do danych firmowych spoza biura, przeszli na pracę na laptopie. Dodatkowo wewnętrzny zespół informatyków stworzył  program do rezerwacji sal konferencyjnych.

– Coraz większa liczba klientów pyta nas o trendy w aranżacji wnętrz. Chcąc lepiej doradzać, musieliśmy doświadczyć tego procesu na własnej skórze. Dziś jesteśmy bogatsi o bardzo praktyczną wiedzę, którą możemy wykorzystać w pracy z naszymi klientami – mówi Monika Rajska-Wolińska.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.