
Hotelowe wnętrze to scena, na której odbywają się interakcje między ludźmi. Jak zmieniać zwykłe budynki w niesamowite, designerskie hotele z niepowtarzalną atmosferą – miejsca, do których chce się wracać? - Design hotelu porównałbym do muzyki, a brand hotelu to dla nas alfabet, z którego korzystamy podczas tworzenia wnętrz - mówił Piotr Kalinowski, CEO, Design Director, MIXD – Interior Experience Design podczas sesji "Design hoteli musi rozwijać się w duchu innowacji" na 4 Design Days.
Według Magdaleny Adamus z pracowni LOFT, w projektowaniu hoteli najtrudniejsze jest połączenie potrzeb wszystkich ludzi związanych z inwestycją hotelową, które często są sprzeczne. - Hotelarz chce dobrze zarabiać, a gość mało zapłacić i się dobrze czuć. Stworzenie pięknego wnętrza, czyli takiego które zapamiętamy na długo, w zabytkowym budynku jest dużo łatwiejsze niż w nowym budynku. Ludzie boją się nowoczesności, uważają, że technologie to "straszne rzeczy" - mówiła architektka.
- Projektowanie hoteli wymaga wytworzenia swego rodzaju doświadczenia we wnętrzu, które kieruje gościem. Dla nas jest to coś pomiędzy intuicją a psychologią. Dla naszej pracowni wnętrze historyczne czy nowoczesne to takie samo wyzwanie. Design hotelu porównałbym do muzyki, a brand hotelu to dla nas alfabet, z którego korzystamy podczas tworzenia wnętrz - mówił Piotr Kalinowski, CEO, Design Director, MIXD – Interior Experience Design.
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Założyciel Medusagroup
Architekt, Wiceprezes Zarządu Oddziału Krakowskiego SARP SARP
współwłaściciel Biuro Architektoniczne DDJM
Właściciel Kulczyński Architekt
Właściciel, Architekt, Naukowiec Zalewski Architecture Group
Architekt Autorska Pracownia Jacek Krenz
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.