REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

4 Design Days: Design hotelu jest jak muzyka

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 16 lut 2018 14:00
4 Design Days: Design hotelu jest jak muzyka
Prelegenci podczas sesji "Design hoteli musi rozwijać się w duchu innowacji", fot. PTWP

Hotelowe wnętrze to scena, na której odbywają się interakcje między ludźmi. Jak zmieniać zwykłe budynki w niesamowite, designerskie hotele z niepowtarzalną atmosferą – miejsca, do których chce się wracać? - Design hotelu porównałbym do muzyki, a brand hotelu to dla nas alfabet, z którego korzystamy podczas tworzenia wnętrz - mówił Piotr Kalinowski, CEO, Design Director, MIXD – Interior Experience Design podczas sesji "Design hoteli musi rozwijać się w duchu innowacji" na 4 Design Days.

REKLAMA

Według Magdaleny Adamus z pracowni LOFT, w projektowaniu hoteli najtrudniejsze jest połączenie potrzeb wszystkich ludzi związanych z inwestycją hotelową, które często są sprzeczne. - Hotelarz chce dobrze zarabiać, a gość mało zapłacić i się dobrze czuć. Stworzenie pięknego wnętrza, czyli takiego które zapamiętamy na długo, w zabytkowym budynku jest dużo łatwiejsze niż w nowym budynku. Ludzie boją się nowoczesności, uważają, że technologie to "straszne rzeczy" - mówiła architektka.

- Projektowanie hoteli wymaga wytworzenia swego rodzaju doświadczenia we wnętrzu, które kieruje gościem. Dla nas jest to coś pomiędzy intuicją a psychologią. Dla naszej pracowni wnętrze historyczne czy nowoczesne to takie samo wyzwanie. Design hotelu porównałbym do muzyki, a brand hotelu to dla nas alfabet, z którego korzystamy podczas tworzenia wnętrz - mówił Piotr Kalinowski, CEO, Design Director, MIXD – Interior Experience Design.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY