
Jak stoiskiem przyciągnąć uwagę klientów? Podczas tegorocznych 4 Design Days nie brakowało imponujących, bardzo przemyślanych aranżacji i stoisk na hali wystawowej. Spore i widoczne grono wśród nich stanowiły firmy łazienkowe.
4 Design Days to doskonała okazja do zaprezentowania się w pełnej krasie swoim partnerom handlowym jak i klientom ostatecznym. Część targowa w tym roku była większa, niż podczas pierwszej edycji. Odpowiednie zaprojektowane stoisko jest doskonałym sposobem nie tylko na przyciągnięcie uwagi zwiedzających, ale też pokazania swojej unikalnej oferty.
Portal Rynek Łazienek analizuje w jaki sposób w tym roku wystawiały się podczas 4 Design Days firmy z branży łazienkowej.
Wśród wystawców znalazło się kilkanaście stoisk na których prezentowano ofertę marek łazienkowych. I były to stoiska najbardziej okazałe i przyciągające uwagę w gronie targowych wystawców. Roca pokazywała się wspólnie z marką Laufen na stoisku utrzymanym w czarno-białej stylistyce. Podobne barwy dominowały na ekspozycji Ceramiki Paradyż, która miała formę całościowej aranżacji domu. Imponowała forma stoiska salonu Mera czy kompaktowy, ale elegancki punkt marki Max-Fliz. Także stoiska mniejszych wystawców – jak Grohe, Novellini, New Trendy, Ferro, Bozza, MCJ, Mochnik, Besco czy Deante zwracały uwagę swoją elegancją i troską o detal - zauważają dziennikarze portalu.
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Architekt Kazimierski i Ryba sp.j.
Architekt Kazimierski i Ryba sp.j.
Architekt PRC Architekci
Architekt, założyciel nsMoonStudio
Generalny projektant, właściciel S.A.M.I. Architekci
Dyrektor Generalny Biuro Architektoniczne WIZJA Sp. z o.o.