REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 21 lut 2017 13:45
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
fot. 4 Design Days
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity

Jak stoiskiem przyciągnąć uwagę klientów? Podczas tegorocznych 4 Design Days nie brakowało imponujących, bardzo przemyślanych aranżacji i stoisk na hali wystawowej. Spore i widoczne grono wśród nich stanowiły firmy łazienkowe.

REKLAMA

4 Design Days to doskonała okazja do zaprezentowania się w pełnej krasie swoim partnerom handlowym jak i klientom ostatecznym. Część targowa w tym roku była większa, niż podczas pierwszej edycji. Odpowiednie zaprojektowane stoisko jest doskonałym sposobem nie tylko na przyciągnięcie uwagi zwiedzających, ale też pokazania swojej unikalnej oferty. 

Portal Rynek Łazienek analizuje w jaki sposób w tym roku wystawiały się podczas 4 Design Days firmy z branży łazienkowej. 

Wśród wystawców znalazło się kilkanaście stoisk na których prezentowano ofertę marek łazienkowych. I były to stoiska najbardziej okazałe i przyciągające uwagę w gronie targowych wystawców. Roca pokazywała się wspólnie z marką Laufen na stoisku utrzymanym w czarno-białej stylistyce. Podobne barwy dominowały na ekspozycji Ceramiki Paradyż, która miała formę całościowej aranżacji domu. Imponowała forma stoiska salonu Mera czy kompaktowy, ale elegancki punkt marki Max-Fliz. Także stoiska mniejszych wystawców – jak Grohe, Novellini, New Trendy, Ferro, Bozza, MCJ, Mochnik, Besco czy Deante zwracały uwagę swoją elegancją i troską o detal - zauważają dziennikarze portalu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.