REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 21 lut 2017 13:45
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
fot. 4 Design Days
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity
4 Design Days - tu branża łazienkowa pokazała hity

Jak stoiskiem przyciągnąć uwagę klientów? Podczas tegorocznych 4 Design Days nie brakowało imponujących, bardzo przemyślanych aranżacji i stoisk na hali wystawowej. Spore i widoczne grono wśród nich stanowiły firmy łazienkowe.

REKLAMA

4 Design Days to doskonała okazja do zaprezentowania się w pełnej krasie swoim partnerom handlowym jak i klientom ostatecznym. Część targowa w tym roku była większa, niż podczas pierwszej edycji. Odpowiednie zaprojektowane stoisko jest doskonałym sposobem nie tylko na przyciągnięcie uwagi zwiedzających, ale też pokazania swojej unikalnej oferty. 

Portal Rynek Łazienek analizuje w jaki sposób w tym roku wystawiały się podczas 4 Design Days firmy z branży łazienkowej. 

Wśród wystawców znalazło się kilkanaście stoisk na których prezentowano ofertę marek łazienkowych. I były to stoiska najbardziej okazałe i przyciągające uwagę w gronie targowych wystawców. Roca pokazywała się wspólnie z marką Laufen na stoisku utrzymanym w czarno-białej stylistyce. Podobne barwy dominowały na ekspozycji Ceramiki Paradyż, która miała formę całościowej aranżacji domu. Imponowała forma stoiska salonu Mera czy kompaktowy, ale elegancki punkt marki Max-Fliz. Także stoiska mniejszych wystawców – jak Grohe, Novellini, New Trendy, Ferro, Bozza, MCJ, Mochnik, Besco czy Deante zwracały uwagę swoją elegancją i troską o detal - zauważają dziennikarze portalu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY