REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

4DD: O najnowszych trendach w aranżacji biur

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 07 lut 2017 10:49
4DD: O najnowszych trendach w aranżacji biur
fot. Mikomax Smart Office

W dniach od 16 do 19 lutego 2017 r. 4 Design Days już po raz drugi będzie gościł architektów, projektantów, deweloperów i inwestorów. Sukces pierwszej edycji pokazał, jak ważne dla branży jest nowe forum wymiany opinii, doświadczenia oraz prezentacji najnowszych rozwiązań w projektowaniu. Podczas tegorocznego wydarzenia Mikomax Smart Office przedstawi swoje topowe produkty, w tym najnowsze odsłony systemu #Hush: wersję Phone i Closed oraz biurko Stand Up RAM. Przedstawiciele firmy wezmą także udział w panelach dyskusyjnych, podczas których zaprezentowane zostaną m.in. wnioski z pierwszego w Polsce projektu badawczego poświęconego smart workingowi.

REKLAMA

Za sprawą drugiej edycji 4 Design Days Katowice staną się polską stolicą designu. Twórcy tej imprezy dostrzegli dynamiczny rozwój polskiego wzornictwa i chcą wspierać projektantów oraz rodzime firmy, prezentując ich dorobek oraz rozwiązania doceniane w kraju i na świecie. 4 Design Days to m.in. panele dyskusyjne, prezentacje, konkursy, wystawy i wernisaże w przestrzeni Międzynarodowego Centrum Kongresowego.

Przedstawiciele Mikomax Smart Office wezmą udział w dwóch panelach dyskusyjnych. 16 lutego Prezes Janusz Mikołajczyk, będzie uczestniczył w dyskusji Forum Branży Meblarskiej  „Krzesło biurowe niejedną ma formę”, a Zuzanna Mikołajczyk, dyrektor ds. handlu i marketingu oraz członek zarządu firmy, tego samego dnia, podzieli się swoim doświadczeniem i spostrzeżeniami w ramach dyskusji „Ach, ci millenialsi… Jak projektować dla pokolenia nowoczesnych technologii”. Oba tematy dotykają kwestii zmian w organizacji przestrzeni biura i wyzwań, które stoją przed projektantami, także w kontekście ewolucji sposobu wykonywania obowiązków służbowych, korzystania z miejsca pracy oraz wymagań przedstawicieli nowych generacji pracowników.

– Nasza firma od wielu lat obserwuje nowe trendy w aranżacji biur i staliśmy się częścią tych zmian. Obecnie nurtem, który nabiera coraz większego znaczenia na rynku pracy jest smart working. We współpracy z ABSL przygotowaliśmy pierwszy w Polsce projekt badawczy poświęcony temu zagadnieniu, którego efektem jest opublikowany na początku roku przewodnik dla przedsiębiorców, planujących wdrożyć ten sposób zarządzania w ramach swojej organizacji. Smart working to nowy model biznesowy, który zakłada większą elastyczność pracy zatrudnionego, co docelowo przekłada się na lepszą efektywność i zadowolenie. Jednym z ważnych elementów tej koncepcji jest przestrzeń biurowa, która zyskuje dodatkowe funkcje obok podstawowych. Rozwój nowych technologii oraz zmiana pokoleniowa kształtuje inny typ pracownika i jego potrzeb, co musi mieć swoje odzwierciedlenie w przestrzeni biurowej. W realizacjach odpowiadamy na te wymagania proponując specjalne strefy do pracy dla jednostek lub kameralnych zespołów zgodnych z zasadami ergonomii - przekonuje Zuzanna Mikołajczyk, Mikomax Smart Office – Nasze stoisko na 4 Design Days będzie się wpisywało w ideę smart change, która zakłada, że dostosowanie biura do zmieniających się potrzeb firmy czy nadanie przestrzeni nowych zastosowań, nie oznacza rewolucji. Może być zrealizowane poprzez wprowadzenie przemyślanych i wielofunkcyjnych rozwiązań. Prezentowane projekty nadają znaczną elastyczność, która jest jednym z fundamentów smart workingu. Funkcjonalność i indywidualizm są kluczem do myślenia o przestrzeni pracy, jako miejsca dynamicznego, gotowego do ewolucji w zależności od potrzeb użytkowników.

Rozwiązania, które będą prezentowane w ramach 4 Design Days przez Mikomax Smart Office to projekty z rodziny #Hush, Stand Up czy Packman. Linia #Hush to innowacyjny system kabin przeznaczonych do organizacji pracy indywidualnie lub w kameralnych grupach. Najnowszy model #Hush Phone to swego rodzaju budka dostosowana do prowadzenia rozmów telefonicznych czy wideokonferencji. Dzięki kompaktowym wymiarom można go z łatwością włączyć do istniejącej przestrzeni znacząco podnosząc funkcjonalność tradycyjnego open space’u.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.