REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

AïOLI rusza na podbój Warszawy z nowym konceptem

  • Autor: PortalSpożywczy.pl
  • 21 lut 2018 12:06
AïOLI rusza na podbój Warszawy z nowym konceptem
fot. mat. pras.

Od środy 21 lutego można odwiedzać nowy adres na kulinarnej mapie stolicy. Mowa o Chmielnej 26, przy której powstało – AïOLI Bread&Aperitivo. Poznajcie historię: co kryje się pod nazwą i co było inspiracją do otwarcia kolejnej lokalizacji w stolicy?

REKLAMA

Marcin Wachowicz, współwłaściciel AïOLI, w minionym roku zapowiadał otwarcie kolejnych lokali pod tym szyldem i słowa dotrzymał. 21 lutego swoją działalność rozpoczyna AïOLI Bread & Aperitivo w Warszawie, a na przełomie kwietnia / maja powstanie restauracja w Katowicach.

Nowe AïOLI w Warszawie mieści przy Chmielnej 26, jednej z najpopularniejszych stołecznych ulic.

– Ta ulica ma swój urok. Patrząc na to, że coraz więcej otwiera się tam konceptów, Chmielna staje się centralnym skwerem Warszawy. Jest deptakiem, szlakiem rowerowym, turystycznym. Powstaje tam coraz więcej biur, są studenci. Widzimy na Chmielnej swoją grupę docelową – mówi Kinga Rylska, Senior Brand Manager AïOLI.

Lokal na Chmielnej ma wypełnić lukę po zamkniętej w ubiegłym roku restauracji przy Placu Konstytucji.

– Projekt na Placu Konstytucji był pomysłem na AïOLI w wersji mini. W związku z rozstaniem i zamknięciem lokalu przy placu Konstytucji doszliśmy do wniosku, że przydałoby się wznowić prace nad konceptem AïOLI w wersji mini, czyli mniejszym lokalu opartym w głównej mierze na przekąskach i koktajlach. Odpowiedzią na to jest AïOLI Bread&Aperitivo, miejsce szybkiego przystanku przed wyjściem do teatru lub kina – tłumaczy Marcin Wachowicz, współwłaściciel AïOLI.

– W ostatnim roku sporo zmieniło się. Wyszliśmy poza granice Warszawy i otworzyliśmy AïOLI w Gdańsku. Jesteśmy silną marką na rynku i ciągle ewoluujemy. Patrzymy na potrzeby naszych Gości, badamy rynek nie tylko polski, ale także sięgamy po inspiracje w naszych zagranicznych podróżach. Niecałe pół roku temu odcięliśmy się od projektu na Placu Konstytucji i to jest odpowiedni moment, żeby pokazać coś więcej. Nowy koncept będzie inny niż nasze dotychczasowe projekty – dodaje Kinga Rylska.

 – Głównym elementem będzie jednak tutaj bar, a kuchnia zejdzie na drugi plan. Aperitivo to dla nas czas spędzony z przyjaciółmi. To ma być lifestyle’owy koncept, spójny z brandem Aioli. W centralnym miejscu za barem jest scena dla DJ-a. Codziennie od rana do zamknięcia lokalu będzie puszczana muzyka, a w sezonie letnim liczymy na występy zespołów – argumentuje.

Mimo zmian goście nowego konceptu mogą liczyć na stałe pozycje w menu, sprawdzone od lat w AïOLI.

– W menu swoje miejsce mają klasyczne działy z burgerami, sałatkami i pizzą – tyle, że w mniejszym wydaniu. Okrojony będzie dział kanapek. Rezygnujemy także z oferty lunchowej, którą zastępują bruschetty. Jeśli chodzi o promocję, będą śniadania za złotówkę od poniedziałku do piątku, a w weekendy kawa do śniadania za symboliczny grosz. I to jedyna promocja. Nowością będą śniadania serwowane przez cały dzień, dostępne w normalnej ofercie cenowej od godziny 12:00 do zamknięcia kantyny – siedem dni w tygodniu – wylicza Kinga Rylska.

AïOLI Bread & Aperitivo posiada ok. 70 miejsc siedzących. Jest mniejsze od pozostałych lokalizacji przy Świętokrzyskiej i w Gdańsku. Lokal ma charakterystyczny dla sieci industrialny wystrój, czyli połączenia surowej cegły z metalem i drewnem, w tym przypadku uzupełniony elementami adekwatnymi do nazwy. Wnętrze zdobią duże puszki na półkach, kosze z pieczywem, wałki oraz łopaty do pizzy. AïOLI Bread&Aperitivo zaprojektowała Marta Lew, odpowiedzialna za wszystkie koncepty AïOLI.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.



REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.