REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Accor wprowadza nową markę hotelową. Greet łączy zrównoważoną turystykę ze społeczną odpowiedzialnością biznesu

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 24 wrz 2019 10:14
Accor wprowadza nową markę hotelową. Greet łączy zrównoważoną turystykę ze społeczną odpowiedzialnością biznesu
Accor wprowadza nową markę hotelową - greet, opartą w całości na społecznej odpowiedzialności biznesu, fot. mat. prasowe
Accor wprowadza nową markę hotelową. Greet łączy zrównoważoną turystykę ze społeczną odpowiedzialnością biznesu
Accor wprowadza nową markę hotelową. Greet łączy zrównoważoną turystykę ze społeczną odpowiedzialnością biznesu
Accor wprowadza nową markę hotelową. Greet łączy zrównoważoną turystykę ze społeczną odpowiedzialnością biznesu
Accor wprowadza nową markę hotelową. Greet łączy zrównoważoną turystykę ze społeczną odpowiedzialnością biznesu
Accor wprowadza nową markę hotelową. Greet łączy zrównoważoną turystykę ze społeczną odpowiedzialnością biznesu

Oczekiwania podróżujących zmieniły się. Goście coraz bardziej doceniają hotele, które są autentyczne, szanują naturalne potrzeby ludzi i otaczający świat. Accor podąża za trendami i wprowadza nową markę – greet, będącą odpowiedzią na zrównoważoną turystykę, która łączy względy środowiskowe – w tym wyzwania klimatyczne, z odpowiedzialnym społecznie podejściem do prowadzenia biznesu.

REKLAMA

greet to najnowsza marka grupy Accor w segmencie ekonomicznym - jest niestandardowa, stworzona dla podróżnych, którzy chcą nadać sens swoim zakupom i są świadomi ich wpływu na środowisko. Marka wyróżnia się nazwą i tożsamością w portfolio marek grupy Accor. Głosi filozofię dzielenia się i dawania drugiej szansy, hotele greet zapraszają gości do wspólnego spędzania czasu i gromadzenia doświadczeń.

Po sukcesie wprowadzonych niedawno marek lifestyle'owych – takich jak Mama Shelter, 25Hours, Jo&Joe czy Tribe, Accor rozszerzył portfolio marek, po to by inwestorom hotelowym i gościom zaoferować najlepszy produkt, spełniający obecne wymagania i oczekiwania rynku. greet powstało w odpowiedzi na jedno spostrzeżenie - dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, podróżni chcą wysokiej jakości i niedrogich hoteli, jednocześnie starając się nadać sens swoim zakupom i zmniejszyć ich wpływ na planetę. Koncepcja hoteli marki greet rozwiązuje to podwójne wyzwanie dzięki elastycznemu modelowi biznesowemu dla partnerów oraz zupełnie nowym doświadczeniom dla gości.

greet tchnie nowe życie w dzisiejszy krajobraz marek hoteli ekonomicznych

Uosabiając wartości Grupy Accor, marka służy konsumentom, partnerom i inwestorom w poszukiwaniu alternatywnej przygody obejmującej niestandardową gościnność, która jest otwarta na świat. Chociaż różnorodność jest znakiem rozpoznawczym tego podejścia do projektowania, greet zachowuje swoją unikalną tożsamość - jedną z kluczowych zalet marki jest swoboda i duża elastyczność, którą oferuje właścicielom hoteli pod jej szyldem. Wytyczne dotyczą wyłącznie powitania w hotelu, które musi zawierać szereg kluczowych cech marki, w tym logo w częściach wspólnych, duży stół do wspólnego spędzania czasu oraz zapewnienie, że 20 proc. pokoi może pomieścić od 4 do 6 osób. Każdy właściciel hotelu może wyrazić siebie, pozostając wiernym 3 sposobom powitania gości: ratując przedmioty pozyskane za pośrednictwem sieci wymiany rzeczy używanych lub od ekologicznie odpowiedzialnych dostawców; poprzez up-cykling i ponowne użycie niezwykłych przedmiotów dekoracyjnych, aby zmienić ich przeznaczenie i dać im „drugie życie”.

Przestrzenie ogólnodostępne nie są już standaryzowane. Zamiast powtarzalności, akcent kładziony jest na up-cykling i ponowne użycie przedmiotów, które stworzą ciepły i przyjazny hotel. - Od momentu powstania, Accor zawsze zwracał uwagę na potrzeby partnerów i franczyzobiorców. Poprzez plan rozbudowy portfela marek, zapoczątkowany przez Sébastiena Bazina, podtrzymujemy nasze zobowiązanie do oferowania niezapomnianych wrażeń naszym gościom przy jednoczesnym wspieraniu sieci franczyzobiorców. Wraz z uruchomieniem marki greet naszym celem jest zapewnienie idealnego rozwiązania niezależnym właścicielom hoteli, oferując markę, która łączy modernizację hotelu z kontrolą kosztów, zarówno pod względem remontu, jak i przebudowy przestrzeni - mówi  Franck Gervais, CEO Europe Accor.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.