REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Ach, ci millenialsi... Jak projektować dla pokolenia nowoczesnych technologii?

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 03 mar 2017 15:51
Ach, ci millenialsi... Jak projektować dla pokolenia nowoczesnych technologii?
Uczestnicy sesji Ach, ci millenialsi... Jak projektować dla pokolenia nowoczesnych technologii?
Ach, ci millenialsi... Jak projektować dla pokolenia nowoczesnych technologii?
Ach, ci millenialsi... Jak projektować dla pokolenia nowoczesnych technologii?
Ach, ci millenialsi... Jak projektować dla pokolenia nowoczesnych technologii?
Ach, ci millenialsi... Jak projektować dla pokolenia nowoczesnych technologii?
Ach, ci millenialsi... Jak projektować dla pokolenia nowoczesnych technologii?
Ach, ci millenialsi... Jak projektować dla pokolenia nowoczesnych technologii?
Ach, ci millenialsi... Jak projektować dla pokolenia nowoczesnych technologii?

W Polsce jest ich 9 mln. Mają od 20 do 35 lat. Nie rozstają się z iphone'ami, a życie prywatne łączą z zawodowym. Są wyzwaniem, bo ich gusta trudno przewidzieć. Jak zatem projektować dla pokolenia nowoczesnych technologii? O tym rozmawialiśmy podczas 4 Design Days.

REKLAMA

Wstępem do dyskusji była prezentacja Wojciecha Gepnera, Public Relations Manager, Echo Investment SA, o tym jak tworzyć przestrzeń dla kreatywnych. - Millenialsi oczekują trzech prostych rzeczy. Nazwano to regułą 3T: Technologia, Talent, Tolerancja – wskazał Gepner.

Czym wyróżnia się jeszcze to młode pokolenie? - U millenialsów dominują dwie główne cechy: skłonności narcystyczne i pewna... roszczeniowość - wskazał Sebastian Rączkowski, dyrektor zarządzający CitySpace.

Jakim zatem wyzwaniem są millenialsi dla biznesu? - Najtrudniejszym aspektem jest nieokreśloność i brak tradycyjnych zasad biznesowych, czyli nieumiejętność stawiania precyzyjnych warunków – stwierdził Marek Mielnicki, współwłaściciel, Boxme Steel Tailors.

Jaki jest tego efekt? Jak zauważył Maciej Zawlik, Area Sales Manager, Grohe Polska, w ostatnim czasie cykl życia produktów skrócił się z 7 do 2 lat. - W każdej kategorii produktów staramy się przygotować coś specjalnego dla młodych ludzi, którzy żyją szybko, oczekując czegoś oryginalnego i kreatywnego. Ich potrzeby zmieniają się cały czas i musimy na nie za każdym razem szybko odpowiedzieć – podkreślał Zawlik.

- Wyzwania, jakie przynoszą ze sobą millenialsi, są fantastyczne, dzięki temu nasz produkt będzie bardziej atrakcyjny. Millenialsi zmieniają reguły gry nie tylko na rynku nieruchomościowym – stwierdził Rączkowski.

Biuro dla millenialsa. Naszpikowane technologią i…

Już niedługo millenialsi będą stanowić większość na rynku pracy.  Jaki wpływ mają na projektowanie przestrzeni biurowej? Jak zaprojektować „idealne” biuro dla młodego pokolenia? Prelegenci zwracają uwagę, że przestrzeń ta musi być pełna technologii.

- Biuro, które ma zainspirować millenialsów, musi być pełne nowoczesnych technologii: tzw. internet rzeczy, big data, technologia wirtualnej rzeczywistości, wszelkie aplikacji itd. - to musi być w biurze – wskazała  Karolina Manikowska, dyrektor Działu Badań i Konsultingu Przestrzeni Pracy w Grupie Nowy Styl.

Tzw. internet rzeczy (Internet of Things) to trend wyjątkowo silny w dzisiejszych czasach. Przebojem wdziera się też do polskich biur. I tak za pomocą swoich smartfonów millenialsi będą mogli sterować nawet… krzesłem. Grupa Nowy Styl stworzyła rozwiązanie dla smart offices - inteligentne krzesło naszpikowane najnowszą technologią. - Krzesło zmobilizuje pracowników, aby siedzieć poprawnie, skoryguje postawę i przypomni o ruchu – zdradziła Manikowska i dodała, że millenialsi dbają o zdrowie. - To pierwsze pokolenie, które ma świadomość, że będzie pracować prawie do ostatniego dnia swojego życia – dlatego kwestie zdrowotne są dla nich bardzo ważne – stwierdziła.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.