REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Aksonometria to nie jest zwykły salon meblowy

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 20 lip 2016 10:30
 Aksonometria to nie jest zwykły salon meblowy
Aksonometria, fot. materiały prasowe
 Aksonometria to nie jest zwykły salon meblowy
 Aksonometria to nie jest zwykły salon meblowy
 Aksonometria to nie jest zwykły salon meblowy
 Aksonometria to nie jest zwykły salon meblowy
 Aksonometria to nie jest zwykły salon meblowy
 Aksonometria to nie jest zwykły salon meblowy

W warszawskim biurowcu Nowy Świat 2.0 otwarto salon Aksonometria z ofertą marek Rolf Benz i Team 7. Aksonometria to nie tylko salon meblowy, ale również galeria, miejsce spotkań kulturalnych, koncertów, wernisaży i warsztatów artystycznych.

REKLAMA

W salonie dostępne są meble dwóch firm: Rolf Benz – światowego producenta mebli tapicerowanych z segmentu luxury i Team 7 – austriackiej marki specjalizującej się w produkcji luksusowych mebli z litego drewna. Obie te firmy od wielu lat blisko współpracują i dopełniają się ofertą, przygotowując produkcję mebli  pod indywidualne zamówienie. W przypadku produktów Team 7, klient uczestniczy w tworzeniu mebli już na etapie wyboru odpowiedniego drewna w lesie. Z kolei, Rolf Benz umożliwia klientom wybór dowolnych skór lub tkanin, z których wykonywane są sofy. Na wszystkich gości salonu Aksonometria czekają także oryginalne dodatki – lampy, rzeźby, porcelana.

Firma Asymetria, właściciel salonu Aksonometria, działa na polskim rynku mebli ekskluzywnych nieprzerwanie od ponad 12 lat. Dotychczas w Warszawie funkcjonowały dwa salony Asymetria – przy ul. Łuckiej i w Domotece na Targówku. Przestrzeń zaaranżowana w biurowcu Nowy Świat 2.0 jest flagowym salonem firmy. Otwarcie studia w samym sercu stolicy, w budynku zaprojektowanym przez Andrzeja Chołdzyńskiego stało się okazją do zmiany nazwy studia – z Asymetria na Aksonometria, która jeszcze wyraźniej podkreśla związki miejsca z architekturą.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że to właśnie w biurowcu Nowy Świat 2.0 mieści się flagowy salon marek, które są doceniane przez czołowych architektów i designerów. Mamy ogromną nadzieję, że w krótkim czasie salon stanie się popularnym miejscem spotkań i wernisaży, w których z dużym zainteresowaniem uczestniczyć będą miłośnicy architektury i mieszkańcy Warszawy – powiedział Jan Paweł Kamas, wiceprezes Zarządu Centrum Bankowo-Finansowego „Nowy Świat”.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY