REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Aldi zmienia wszystkie sklepy w Polsce

  • Autor: Properydesign.pl
  • 31 sty 2018 16:15
Aldi zmienia wszystkie sklepy w Polsce
fot. ALDI Polska koncept ANIKo
Aldi zmienia wszystkie sklepy w Polsce
Aldi zmienia wszystkie sklepy w Polsce
Aldi zmienia wszystkie sklepy w Polsce
Aldi zmienia wszystkie sklepy w Polsce
Aldi zmienia wszystkie sklepy w Polsce

Firma Aldi wprowadza nowy koncept wizualny o nazwie ANIKo. ANIKo ma pomóc klientom w bardziej intuicyjnych zakupach. Motywem przewodnim formatu jest świeżość i prostota komunikacji.

REKLAMA

Prace związane z wdrożeniem nowego formatu ruszyły w styczniu, jednak część sklepów została zmodernizowana już w 2017 roku. Pierwszymi lokalizacjami, w których można poznać koncept są Gliwice, Łódź, Warszawa i Wrocław. Do połowy lipca br., wszystkie sklepy sieci zostaną przebudowane. Koncept wizualny wdrażany w Polsce został zaprojektowany zgodnie z globalną strategią marki z uwzględnieniem stylu zakupowego polskiego konsumenta.

- Wraz ze zmianami oczekiwań klientów, zmienia się też nasza sieć. Przy zachowaniu wysokiej jakości oferowanych produktów i atrakcyjnych cen, nowy koncept wizualny gwarantuje maksymalny komfort zakupów. Oferujemy dziś klientom dyskont w nowym znaczeniu tego słowa, przesuwając akcent mocno w kierunku jakości, nowoczesności i dbałości o detale – komentuje Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi.

W centrum nowej koncepcji jest świeżość, zarówno pod kątem zaaranżowania przestrzeni, jak i asortymentu i jego ekspozycji. Przemyślana kolorystyka, zmiany w układzie asortymentu to elementy, na które klienci zwracają uwagę w pierwszej kolejności. Nowa koncepcja wizualna gwarantuje zachowanie szerokich alejek między regałami, do których sieć przyzwyczaiła swoich klientów. 
Format zakłada też poprawę nawigacji. - Dzięki licznym udogodnieniom w formie oznaczeń kolorystycznych czy w postaci ikon, klient prowadzony jest kategoria po kategorii do interesujących go produktów - komentuje Agnieszka Barańska, kierownik marketingu sieci Aldi w Polsce.

Kolejnym z założeń nowego konceptu wizualnego jest zagwarantowanie przyjaznej atmosfery zakupów. Nowa kolorystyka i motyw jasnego drewna, a także nowy system oświetlenia typu LED w połączeniu z większą ilością światła dziennego, skutkują nowoczesnym designem i odczuciem świeżości. - Wszystkie materiały wizualne stanowiące aranżację przestrzeni prezentują asortyment w apetycznej i realistycznej konwencji, a przestrzeń sklepu została wzbogacona o ciekawostki produktowe. W każdej lokalizacji zaprojektowano też dedykowany motyw regionalny w obszarze kasowym - dodaje Agnieszka Barańska.

Nowy format zakłada również rewitalizację terenów zielonych oraz parkingu. Zaplanowano dwa miejsca parkingowe przeznaczone dla rodzin z dziećmi. Dodatkowym udogodnieniem są koszyki zakupowe, a także mini-wózki zakupowe dla najmłodszych przewidziane na wyposażeniu wybranych sklepów, w zależności od lokalizacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.