REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

ASP stworzyło kolekcję tekstyliów dla... Biedronki

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 15 sty 2018 16:03
ASP stworzyło kolekcję tekstyliów dla... Biedronki
fot. mat. pras.

Kolorowa pościel, prześcieradła, koce, dekoracyjne poduszki marki Smukee i piżamy dziecięce marki Bugs & Hugs weszły w skład nowej kolekcji, przygotowanej przez sieć Biedronka we współpracy ze studentami Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Zaprojektowali oni, w ramach piątej już edycji konkursu „Młodzi projektanci dla Biedronki“, bajkowe grafiki, które ozdobiły tekstylia do dziecięcej sypialni. Oferta dostępna będzie w wybranych sklepach Biedronka od czwartku 18 stycznia.

REKLAMA

- W tej edycji konkursu postanowiliśmy skupić się na naszych najmłodszych klientach i zadbać o to, aby spało im się wygodnie i w pięknym otoczeniu. Dzięki współpracy z ASP powstały ciekawe, oryginalne wzory. Liczymy, że spodobają się one zarówno dzieciom, jak i ich rodzicom – mówi Małgorzata Sosnowska, dyrektor kategorii w dziale zakupów w Jeronimo Martins Polska.

- Wzory pościeli dla dzieci są zazwyczaj mało zróżnicowane, często pojawiają się motywy znane z filmów czy bajek. Próba odejścia od tego typu wzornictwa to interesujący pomysł, a dla uczestników konkursu ciekawe wyzwanie. Bardzo się cieszę, że mój projekt wygrał. Sama chciałabym mieć taką pościel – powiedziała Martyna Juchniewicz, laureatka I miejsca konkursu, studentka II roku Wydziału Tkaniny i Ubioru łódzkiej ASP.

Konkurs „Młodzi projektanci dla Biedronki“, organizowany przez sieć sklepów Biedronka przy wsparciu merytorycznym Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, prowadzony jest od 2013 roku. Jego celem jest wsparcie młodych, uzdolnionych projektantów w rozwoju ich kariery zawodowej. Studenci mają okazję skonfrontować swoje pomysły z potrzebami rynku, a sieć sklepów Biedronka wzbogacić ofertę o atrakcyjny produkt zaprojektowany przez młodych twórców.

W poprzednich edycjach konkursu studenci Katedry Ubioru przygotowali sukienki i tuniki sylwestrowe (2013), bluzki wieczorowe (2014), bluzki i t-shirty (2015) oraz sukienki i tuniki wieczorowe (2016). Sprzedano ich w sumie blisko 70 tys. sztuk.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.