REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Atrium Copernicus zmienia się na lepsze. Nowe marki, relokacja i remodeling salonów

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 27 lis 2017 10:42
fot. mat. prasowe

Centrum handlowe w Toruniu zmieni się do końca bieżącego roku. Odnowione wnętrza zaprezentują takie marki jak Esotiq czy Inglot, zaś włoska marka Intimissimi otworzy lokal.

REKLAMA

Już w grudniu w Atrium Copernicus pojawi się włoska marka Intimissimi, oferująca kobiecą bieliznę stworzoną z awangardowych materiałów i tkanin. Nowy salon Intimissimi zajmie lokal o powierzchni 90 mkw. - Na bieżąco śledzimy zmiany zachodzące na rynku, obserwujemy zwyczaje zakupowe naszych klientów i badamy ich potrzeby, dlatego systematycznie dopasowujemy naszą ofertę do ich oczekiwań. Dbamy o to, aby marki premium i popularne sieci w naszym centrum wzajemnie się uzupełniały. Intimissimi to konkurencyjny stosunek jakości do ceny, dlatego włoska oferta cieszy się uznaniem wśród kobiet, a w Atrium Copernicus będzie stanowić idealne dopełnienie oferty fashion – zapewnia Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.

To nie koniec zmian w sektorze damskiej bielizny w Atrium Copernicus. Również w grudniu nową odsłonę w toruńskim centrum zaprezentuje marka Esotiq. W odświeżonych wnętrzach
klientki znajdą nie tylko bogatą ofertę bielizny, ale również mogą skorzystać z darmowego
i profesjonalnego brafittingu. - Zmiany, które zachodzą w naszym centrum, to nie tylko nowe marki. Najemcy, którzy są  w Atrium Copernicus od dłuższego czasu, również dostrzegają potrzebę przedstawienia oferty w inny, nowoczesny sposób, dzięki któremu klienci będą mieli świeże spojrzenie na ich produkty. Remodeling i relokacja salonów wiąże się również z poprawą komfortu odwiedzających centrum, którzy mogą zrobić zakupy w odnowionych, czasami większych sklepach – dodaje Machowska-Górna.

Niektóre marki zmienią nie tylko wygląd sklepów, ale również lokalizację. Do nowego miejsca przeniesie się Sumatra. Salon oferujący walizki i galanterię skórzaną znanych marek, takich jak Samsonite, March 15, Stratic czy Bruno Banani jest obecny w Atrium Copernicus od dnia otwarcia centrum. Nowy salon przywita gości w rozbudowanej części obiektu na powierzchni 90 mkw.

Po wielu latach działalności w Atrium Copernicus lokalizację zmieni także marka Inglot. Polski producent kolorowych kosmetyków zamieni stoisko na pasażu na przestronny lokal
o nowoczesnym wnętrzu. Produkty Inglota, cenione na całym świecie, zostaną zaprezentowane na powierzchni ponad 70 mkw.

Na początku listopada nową lokalizację zyskał też salon Green Point. Polska marka odzieżowa otworzyła większy lokal o powierzchni ponad 100 mkw.

Więcej kuchni orientalnej

Zmiana nastąpi również w strefie food court, gdzie zagości restauracja Chopstix. Nowy najemca uzupełni ofertę gastronomiczną centrum o dania kuchni orientalnej.

- Atrium Copernicus to nie tylko ulubiona destynacja zakupowa mieszkańców Torunia i okolic – to również miejsce, w którym miło i przyjemnie mogą spędzić czas, m.in. podczas lunchu czy obiadu w strefie gastronomicznej. Otwierając nowe restauracje w naszym centrum chcemy zapewnić klientom dostęp do potraw z różnych stron świata. Restauracja Chopstix uzupełni ofertę Atrium Copernicus o smaki popularnej w ostatnim czasie kuchni azjatyckiej – podkreśla Ewa Machowska-Górna.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY