REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo

×

Szukaj w serwisie

Benetton w nowej odsłonie

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 12 kwi 2017 14:01
Benetton w nowej odsłonie
Sklep sieci Benetton w Mediolanie. Benetton ruszył z wdrażaniem projektu „On Canvas” w kwietniu 2014 roku i zaczął od uruchomienia flagowego sklepu w centrum świata mody - na placu Duomo we włoskim Mediolanie fot. SGP

Za nami otwarcie salonu United Colors of Benetton w nowej lokalizacji, w Domu Mody Klif w Warszawie. Do nowej przestrzeni, która liczy teraz 270 mkw., wprowadzony został najnowszy koncept marki - On Canvas. Salon łączy teraz tradycję z nowoczesnym designem i technologiami. Nowy koncept ukaże bieżącą kolekcję marki w bardzo niecodzienny sposób.

REKLAMA

United Colors of Benetton to największa włoska sieć sklepów, która od ponad 50 lat zachwyca oryginalnością i kolorystyką swoich projektów. Pełna strategia wizerunkowa firmy i plan jej dalszego rozwoju narodziły się podczas zawodów olimpijskich w Rzymie, w 1960 roku. Podziwiając różnorodność kulturową, hałas i kolory, w głowie Luciano Benettona, założyciela firmy powstał pomysł na rzucający się w oczy, kolorowy wizerunek firmy.

Dziś Benetton wyróżnia się wyjątkowym konceptem wnętrza sklepów - On Canvas. Nowy układ to przedstawienie ewolucji sklepu i połączenie jego historii z nowoczesnością. Oferuje on innowacyjną strukturę, zaprojektowaną w taki sposób, aby była funkcjonalna i dynamiczna.

Nowa koncepcja sprawia, że produkt staje się najważniejszym elementem, który dominuje przestrzeń sklepu. Siła koloru oraz ponadczasowe projekty dla kobiet i dzieci sprawią, że w nowej kolekcji każdy znajdzie coś dla siebi.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY