REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Bershka w nowym koncepcie. Z muzyką i technologią w tle

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 30 mar 2017 13:30
Bershka w nowym koncepcie. Z muzyką i technologią w tle
fot. mat. prasowe

Należący do grupy Inditex lokal Bershka w Bonarka City Center przeszedł gruntowny remont i zmianę wizerunku. Lokal jest jednym z pierwszych w Polsce, w którym zaprezentowano nowy koncept marki – Stage.

REKLAMA

Koncept Stage podkreśla pozycjonowanie i wizerunek marki Bershka, jako powiązanej z muzyką, trendami i nowymi technologiami. Inspiracją dla nowego wystroju były estrady koncertowe i ich zaplecze tzw. backstage. W przestrzeni sklepu pojawia się charakterystyczna kratownica służąca za stelaż dla oświetlenia, głośników i paneli ozdobnych. Dzięki temu zabiegowi salony Bershka nabierają industrialnego, a za razem lekkiego charakteru. Nowy wizerunek sklepów pozwala na różnicowanie aranżacji sklepu. Meble i panele nie są przymocowane do podłogi, ale podwieszone, dzięki czemu można zmieniać ich układ w zależności od potrzeb ekspozycji towaru w danym sezonie. Wprowadzone zmiany mają ułatwić poruszanie się po lokalu, zlokalizowanie interesujących klienta produktów oraz stworzyć możliwość bardziej atrakcyjnego zaprezentowania kolekcji.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY