REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo

×

Szukaj w serwisie

Bershka w nowym koncepcie. Z muzyką i technologią w tle

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 30 mar 2017 13:30
Bershka w nowym koncepcie. Z muzyką i technologią w tle
fot. mat. prasowe

Należący do grupy Inditex lokal Bershka w Bonarka City Center przeszedł gruntowny remont i zmianę wizerunku. Lokal jest jednym z pierwszych w Polsce, w którym zaprezentowano nowy koncept marki – Stage.

REKLAMA

Koncept Stage podkreśla pozycjonowanie i wizerunek marki Bershka, jako powiązanej z muzyką, trendami i nowymi technologiami. Inspiracją dla nowego wystroju były estrady koncertowe i ich zaplecze tzw. backstage. W przestrzeni sklepu pojawia się charakterystyczna kratownica służąca za stelaż dla oświetlenia, głośników i paneli ozdobnych. Dzięki temu zabiegowi salony Bershka nabierają industrialnego, a za razem lekkiego charakteru. Nowy wizerunek sklepów pozwala na różnicowanie aranżacji sklepu. Meble i panele nie są przymocowane do podłogi, ale podwieszone, dzięki czemu można zmieniać ich układ w zależności od potrzeb ekspozycji towaru w danym sezonie. Wprowadzone zmiany mają ułatwić poruszanie się po lokalu, zlokalizowanie interesujących klienta produktów oraz stworzyć możliwość bardziej atrakcyjnego zaprezentowania kolekcji.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY