REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Biura serwisowane w Wola Retro

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 15 paź 2018 12:06
Biura serwisowane w Wola Retro
fot. mat. pras.
Biura serwisowane w Wola Retro

Firma New Work zajmie ponad 2 tysiące metrów kwadratowych w nowopowstającym kompleksie biurowym Wola Retro w Warszawie.  New Work – węgierski operator biur serwisowych i wirtualnych oraz sal konferencyjnych stworzy w nowoczesnym biurowcu 180 stanowisk do pracy wraz z zapleczem konferencyjnym. Będą one dostępne od września 2019 roku. Kompleks Wola Retro – najnowsza inwestycja LC Corp SA zostanie oddana do użytku 2 miesiące wcześniej.

REKLAMA

New Work oferuje swoim najemcom kompleksowo wyposażone biura, zapewniając przy tym obsługę techniczną i pełną administrację. Wola Retro, gdzie operator zajmie 2 160 metrów kwadratowych to trzecia w Warszawie lokalizacja po Wilanów Office Park i Mazowieckiej 2. Klientami NewWork są firmy średniej wielkości zatrudniające 10 do 50 pracowników, a także małe przedsiębiorstwa i start-upy. New Work działa obecnie w 14 lokalizacjach w Budapeszcie, Kijowie, Pradze i Warszawie o łącznej powierzchni 28 000 m2.

- Dzięki tej transakcji powiększamy przestrzeń roboczą w Warszawie do ok. 8 000 metrów kwadratowych. Naszym celem jest zwiększenie jej do 12 000 mkw. do końca roku. Da to naszym klientom możliwość korzystania z naszej rozbudowanej sieci serwisowej, którą w najbliższym czasie zapewnimy w ponad 5 lokalizacjach w Warszawie - mówi Hubert Abt, CEO, Property Systems Group.

Transakcja była koordynowana przez pośrednika Biuro Na Miarę.

- "Jest nam niezmiernie miło, że po raz kolejny mogliśmy pomóc firmie NewWork znaleźć lokalizację, gdzie będą mogli pomyślnie rozwijać swój biznes, czyli wynajmowanie profesjonalnych powierzchni dla małych i średnich firm. Warto dodać, że będzie to projekt unikatowy, gdzie zetknie się ze sobą rewitalizowany budynek wraz z nowoczesną powierzchnią biurową. Jako Specjaliści od wynajmu biur wiemy gdzie i jakie jest największe zapotrzebowanie na tego typu biznes, aby móc skutecznie odpowiadać na potrzeby rynku. Jestem przekonany, iż efektywna powierzchnia licząca ponad 70 pokoi,  8 sal konferencyjnych i wysokiej jakości usługa concierge sprawdzi się we wspaniale rokującym projekcie Wola Retro" – mówi Tomasz Węglarz – Specjalista do spraw wynajmu biur w Biuro Na Miarę.

Wola Retro, najnowsza inwestycja LC Corp SA zlokalizowana jest w jednej z najbardziej atrakcyjnych części Woli w bliskiej odległości węzłów komunikacyjnych i głównych arterii stolicy. Co ważne, w odległości 150 metrów powstaje nowa stacja metra „Płocka”, której oddanie do użytku jest planowane na II kwartał 2019 roku, czyli tuż przed oddaniem do użytkowania inwestycji Wola Retro. Będzie to ogromnym atutem dla przyszłych  najemców biurowca oraz ich pracowników.

- Rynek bardzo dobrze przyjął naszą nową prestiżową inwestycję, o czym świadczy fakt, że już teraz - na niecały rok przed otwarciem, skomercjalizowaliśmy ponad 50% powierzchni najmu w Wola Retro. Najemcy doceniają nie tylko świetną lokalizację kompleksu ale także wysokiej klasy wykończenia i nieskończone możliwości aranżacyjne poszczególnych powierzchni biurowych - mówi Izabela Miśta, Manager ds. Najmu, LC Corp SA.

Na kompleks Wola Retro składać się będą dwa nowobudowane biurowce klasy A wysokie na 9 i 14 kondygnacji, które będą wyrastały nad bryłą modernizowanego budynku z lat 30-tych XX wieku autorstwa przedwojennych architektów Lacherta i Szanajcy. Łączna powierzchnia najmu w Wola Retro wyniesie ponad 24 tysiące metrów kwadratowych.

Autorami projektu modernizacji istniejącego budynku i budowy dwóch przylegających obiektów są architekci z biura projektowego Kuryłowicz & Associates: prof. dr hab. Ewa Kuryłowicz oraz Piotr Żabicki. Realizacje pracowni Kuryłowicz&Associates były wielokrotnie nagradzane w kraju i za granicą.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.