REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Biuro dla hotelowego giganta. Praca nad projektem była wyzwaniem

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 17 wrz 2019 14:31
Biuro dla hotelowego giganta. Praca nad projektem była wyzwaniem
Nowa, warszawska siedziba grupy Accor oraz Orbis, fotomohito
Biuro dla hotelowego giganta. Praca nad projektem była wyzwaniem
Biuro dla hotelowego giganta. Praca nad projektem była wyzwaniem
Biuro dla hotelowego giganta. Praca nad projektem była wyzwaniem
Biuro dla hotelowego giganta. Praca nad projektem była wyzwaniem
Biuro dla hotelowego giganta. Praca nad projektem była wyzwaniem
Biuro dla hotelowego giganta. Praca nad projektem była wyzwaniem
Biuro dla hotelowego giganta. Praca nad projektem była wyzwaniem
Biuro dla hotelowego giganta. Praca nad projektem była wyzwaniem
Biuro dla hotelowego giganta. Praca nad projektem była wyzwaniem
Biuro dla hotelowego giganta. Praca nad projektem była wyzwaniem
Biuro dla hotelowego giganta. Praca nad projektem była wyzwaniem
Biuro dla hotelowego giganta. Praca nad projektem była wyzwaniem
Biuro dla hotelowego giganta. Praca nad projektem była wyzwaniem
Biuro dla hotelowego giganta. Praca nad projektem była wyzwaniem
Biuro dla hotelowego giganta. Praca nad projektem była wyzwaniem
Biuro dla hotelowego giganta. Praca nad projektem była wyzwaniem
Biuro dla hotelowego giganta. Praca nad projektem była wyzwaniem

Takiego biura chcieli tutaj wszyscy. Nowa, warszawska siedziba grupy Accor oraz Orbis zachwyca designem. Jak wyglądała praca nad projektem?

REKLAMA

Wyrazistość akcentów nadaje wnętrzu odrobinę komiksowy charakter - to biuro z charakterem, które nie pozostawia obojętnym. Estetyka całej aranżacji nawiązuje do stylistyki lat 60. XX wieku - obłe kształty mebli, lampy o oryginalnych formach czy delikatna, pastelowa kolorystka od razu przyciągają wzrok. Całość wypełniono nowoczesnymi meblami oraz rozwiązaniami, które zapewniają wszystkie atuty nowoczesnej przestrzeni biurowej.

Nowe miejsce, nowy model

Centrala grupy Accor oraz Orbis ulokowana jest w warszawskim wieżowcu Lumen przy ul. Złotej 59. To zupełnie inna przestrzeń , niż poprzednie biuro. Przeprowadzka oznaczała bowiem nie tylko zmianę lokalizacji, ale też opuszczenie tradycyjnych gabinetów i konieczność przystosowania się do pracy w otwartym pomieszczeniu. To rewolucja zwłaszcza dla pracowników, którzy przyzwyczajeni byli do pracy w wydzielonych pomieszczeniach. Nowa przestrzeń to open space, którą zorganizowano w modelu coworkingu. Prawie połowa jednego z dwóch pięter została bowiem urządzona jako przestrzeń współdzielona, w której pracować ma prawie 40 osób.

Projektanci mieli zadanie nie tylko przygotować aranżację, ale też wdrożyć rozwiązania, które pomogą pracownikom w adaptacji do nowego otoczenia. Zmiana musiała pozwolić im na odkrycie zalet związanych z pracą w otwartym biurze.

- Taka zmiana może być dla pracownika szokiem, dlatego sięgnęliśmy po szereg rozwiązań, które sprzyjają adaptacji w nowym otoczeniu. Dopracowana estetyka i funkcjonalność mebli czy aranżacji przestrzennej były kluczowe. Ale wiedzieliśmy też, że troska o odpowiednią akustykę, która jest zawsze wyróżnikiem naszych prac, może zdziałać cuda - podkreśla Konrad Krusiewicz, CEO The Design Group.

Cuda tak naprawdę nie były potrzebne. Wystarczył precyzyjny plan i doświadczenie w zarządzaniu dużymi przestrzeniami do pracy. The Design Group postawiło na proste i subtelne wyróżniki wizualne, które pomagają w orientacji - np. patchworkowe kolory wykładzin wydzielają strefy coworkingowe, wnętrza zaś zostają zdynamizowane przez oryginalne fototapety. Komfort pracy zapewniają odpowiednie przegrody akustyczne. Biurka wyposażone są w nieduże panele, które delikatnie oddzielają poszczególne stanowiska i skuteczne chronią przed gwarem otoczenia. Nie brakuje miejsc wyciszenia czy przestrzeni do pracy w skupieniu. Pod sufitem podwieszono charakterystyczne przegrody akustyczne - rozwiązania jednej ze szwedzkich marek nie tylko skutecznie wyciszają otoczenie, ale dodają wnętrzom opartowej, trójwymiarowej wyrazistości.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.