REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Biuro firmy Aviva zachwyca designem i dbałością o komfort pracowników

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 06 paź 2016 15:34
Biuro firmy Aviva zachwyca designem i dbałością o komfort pracowników
Aviva Polska ma nową siedzibę fot. Aviva
Biuro firmy Aviva zachwyca designem i dbałością o komfort pracowników
Biuro firmy Aviva zachwyca designem i dbałością o komfort pracowników
Biuro firmy Aviva zachwyca designem i dbałością o komfort pracowników
Biuro firmy Aviva zachwyca designem i dbałością o komfort pracowników
Biuro firmy Aviva zachwyca designem i dbałością o komfort pracowników
Biuro firmy Aviva zachwyca designem i dbałością o komfort pracowników
Biuro firmy Aviva zachwyca designem i dbałością o komfort pracowników
Biuro firmy Aviva zachwyca designem i dbałością o komfort pracowników
Biuro firmy Aviva zachwyca designem i dbałością o komfort pracowników
Biuro firmy Aviva zachwyca designem i dbałością o komfort pracowników
Biuro firmy Aviva zachwyca designem i dbałością o komfort pracowników
Biuro firmy Aviva zachwyca designem i dbałością o komfort pracowników
Biuro firmy Aviva zachwyca designem i dbałością o komfort pracowników
Biuro firmy Aviva zachwyca designem i dbałością o komfort pracowników
Biuro firmy Aviva zachwyca designem i dbałością o komfort pracowników
Biuro firmy Aviva zachwyca designem i dbałością o komfort pracowników
Biuro firmy Aviva zachwyca designem i dbałością o komfort pracowników
Biuro firmy Aviva zachwyca designem i dbałością o komfort pracowników
Biuro firmy Aviva zachwyca designem i dbałością o komfort pracowników

Aviva Polska ma już nową siedzibę. Przeniosła się z warszawskiego Mordoru, jak potocznie nazywana jest lokalizacja w pobliżu ul. Domaniewskiej, do kompleksu Gdański Business Center położonego w okolicach Dworca Gdańskiego. To jak wygląda nowe biuro firmy Aviva jest zasługą pracowników i pracowni InDesign Zbigniew Kostrzewa.

REKLAMA

Aviva zajęła 12 tys. metrów kwadratowych powierzchni położonej w ośmiopiętrowym budynku w kompleksie Gdański Business Centre (ul. Inflancka 4b). Ogromny wpływ na to, jak będzie wyglądało nowe biuro odegrali sami pracownicy i pracownia InDesign Zbigniew Kostrzewa. Dlaczego właśnie wybrano tę warszawską pracownię? W związku z innowacyjmi projektami biur, które zrobiły na wszystkich wrażenie. Ale jak doszło do decyzji, aby porzucić Mordor na rzecz... zielonego Shire?

Analiza potrzeb i zaangażowanie pracowników

Decyzję o zmiany biura Avivy poprzedziły badania obejmujące zarówno analizę potrzeb pracowników, jak i efektywności przestrzeni dostępnych w nowych biurowcach w Warszawie. - Na długo przed upływem terminu umowy najmu w poprzednim biurze postanowiliśmy, że przeprowadzimy profesjonalną analizę potrzeb i szczegółową ankietę wśród pracowników. Decyzję o lokalizacji na kolejne lata podejmowaliśmy na podstawie wyników tych badań i analiz. Naszą ambicją było nie tylko unowocześnienie przestrzeni biurowej, ale wprowadzenie nowego, elastycznego modelu pracy – mówi Monika Kulińska, people director w Avivie. Aranżacja biura, funkcjonalność pomieszczeń i ich wyposażenie zostały wybrane zarówno na podstawie rekomendacji zewnętrznego audytora, jak i opinii pracowników. Pracownicy pomagali rozplanować przestrzeń i wybrali motywy przewodnie na poszczególnych piętrach. Wspólnie zadecydowali także o ich nazwach – Las, Miasto, Niebo, Morze i Góry – do których nawiązuje design mieszczących się tam pomieszczeń.

Lokalizacja, komunikacja

Szybszy dojazd do biura dla większości pracowników różnymi środkami lokomocji – to ważny cel, który przyświecał wyborowi biura. Bliskość metra, dworca kolejowego oraz przystanków tramwajowych i autobusowych to atut tego miejsca. Co ważne, do nowej siedziby można też wygodnie dojechać rowerem – do dyspozycji jest około 100 miejsc do parkowania jednośladów. Z myślą o rowerzystach, a także o pracownikach korzystających z zajęć ruchowych w biurze czy siłowni, w biurowcu jest możliwość skorzystania z pryszniców. Dogodny jest również dojazd samochodem, ale firma zachęca pracowników do korzystania z komunikacji publicznej bądź rowerów.

Nowy model pracy…

Nadrzędnym celem wprowadzenia przez Avivę nowego modelu pracy jest szybsze i bardziej efektywne reagowanie na potrzeby klientów. Kultura pracy obejmuje nowoczesną aranżację i wyposażenie biura, jak również daleko idącą elastyczność jeśli chodzi o sposób i miejsce wykonywania zadań. Ten model, znany pod angielską nazwą activity based working, zakłada mobilność, kreatywność, pracę w różnych zespołach i miejscach (nie tylko w biurze), szerokie zastosowanie narzędzi cyfrowych oraz wysoki poziom odpowiedzialności pracowników za realizację powierzonych zadań.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.