REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Biuro najbliższej przyszłości

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 28 sty 2019 16:20
Biuro najbliższej przyszłości
fot. mat. pras.
Biuro najbliższej przyszłości
Biuro najbliższej przyszłości
Biuro najbliższej przyszłości
Biuro najbliższej przyszłości

Przed nami nowy rok a z nim nowe wnętrzarskie wyzwania. Jak będą wyglądały siedziby firm przy stale wzrastającym trendzie inwestowania w miejsce pracy? Jak będą projektowane biura w Nowym Roku? Jakie trendy opanują rynek przestrzeni komercyjnych?

REKLAMA

- Jak pokazały ubiegłe lata marki są coraz bardziej świadome tego, że miejsce pracy, jego organizacja, aranżacja i wyposażenie ma znaczenie dla współczesnego pracownika. Dlatego tak ważne jest nie tylko dopasowanie biura do wymogów firmy, ale przede wszystkim do preferencji jej pracowników i ich stylu pracy. Współczesne biuro, zamiast być miejscem, gdzie ludzie przychodzą z przymusu, stało się miejscem, które sami wybierają, aby do niego przychodzić- mówi Piotr Semla COO Pixers Business. Widać zatem, iż pracodawcy chętniej inwestują obecnie w przestrzeń, która z jednej strony poprawi komfort pracy, a z drugiej zapewni również potrzebną dawkę relaksu pomiędzy zadaniami. Pierwszymi sposobami na to były porządne ekspresy do kawy, potem specjalne chillout roomy, a w nich sprzęt typu stołu bilardowego, piłkarzyków czy konsoli do gier. A co będzie królować w przestrzeniach biurowych w 2019 roku?

Zieleń, zieleń i jeszcze więcej zieleni

Wiadomo nie od dziś, że zielony kolor relaksuje. Przetestowano już wszystkie metody na jego użycie w przestrzeni biurowej - od farb na ścianie we wszystkich odcieniach po paprotki w gabinetach szefów. Teraz chcemy więcej! Rośliny jak najbardziej, ale te na dużą skalę, jak imponujące fikusy giganty czy modna dama na salonach - monstera. A zielone ściany? Tak, ale z roślin!

- Ogrody wertykalne oraz panele z mchu to nie tylko piękna dekoracja! Żywe rośliny zapewniają nam potężną dawkę tlenu, koją zmęczone oczy i nadają niepowtarzalny efekt wizualny. Mech, dzięki swojej bezobsługowej formie, świetnie sprawdzi się w zabieganym świecie biurowym. Wygłusza, jest trudnopalny, a dodatkowo pochłania część wilgoci i zanieczyszczeń - opowiada Ewa Marchewka z Pixers Business.

Rośliny można wykorzystywać również w niecodzienny sposób, np. dzięki swojej elastycznej formie mogą one przybrać kształt logotypu firmy, co pozytywnie wpłynie na odbiór zewnętrzny organizacji.

Eko i zero waste

Nurt ekologiczny i zero waste, czyli bez odpadów, zawładnął nie tylko branżą kulinarną. Bliskość natury będzie nam towarzyszyć również w przestrzeniach komercyjnych. W modzie są naturalne materiały, takie jak drewno, kamień czy wspomniane już rośliny zielone. Ciekawym trendem, często wpisującym się w strategię CSR danej firmy, jest korzystanie z materiałów biodegradowalnych czy dawanie meblom drugiego życia. Niektóre marki mogą pochwalić się podejściem zero waste, np. poprzez oferowanie sprzedaży na wymiar i on demand, czyli na zamówienie.

- W Pixers Business stosujemy ekologiczne materiały a nasza polityka zakłada realizację zamówień wyłącznie na wymiar - nie stosujemy polityki “tapety z rolki - tłumaczy Małgorzata Linkiewicz, Project Manager Pixers Business. - Tym samym odpowiadamy na zapotrzebowanie rynku, ale nie kreujemy zbędnych odpadów i rezerw towaru, które będą zalegać niewykorzystane w magazynie. Dodatkowo nasza oferta obejmuje żywe zielone ściany, które staramy się rekomendować Klientom, co również wpisuje się w naszą politykę eko - dodaje.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.