REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Biuro naszpikowane designem

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 05 sty 2017 09:22
Biuro naszpikowane designem
fot. Piotr Ostrowski
Biuro naszpikowane designem
Biuro naszpikowane designem
Biuro naszpikowane designem
Biuro naszpikowane designem
Biuro naszpikowane designem

W biurze dla firmy z branży FMCG w Gdański Business Center duży nacisk położono na pomysłowe i kreatywne rozwiązania. Przestrzeń została zaprojektowana w naturalnych ciepłych kolorach tak, aby pracownicy czuli się jak najlepiej. W projekcie przemawia motyw zieleni, drewna z elementami industrialnymi i surowymi takimi jak beton. - Chcieliśmy złamać tendencyjność, przy jednoczesnym zachowaniu profesjonalnego wyglądu biura - przekonuje Barnaba Grzelecki, dyrektor generalny pracowni projektowej JMP Service.

REKLAMA

Biuro dla firmy z branży FMCG w Gdański Business Center zostało oddane do użytkowania w listopadzie 2016 roku. Rozpoczęcie prac miało miejsce w listopadzie 2015 r.  Powierzchnia biurowa zajmuje 3,5 tys. mkw.  Jak wspomina architekt, prace aranżacyjne zostały poprzedzone badaniami obejmującymi zarówno analizę potrzeb pracowników, jak i efektywność wykorzystania przestrzeni. - Po przeprowadzeniu wnikliwych badań i szczegółowych ankiet wśród pracowników stworzyliśmy ostateczny plan aranżacji dopasowany w 100 proc. do potrzeb firmy - dodaje Grzelecki.

Biuro z przestrzenią do pracy, kreatywnymi strefami i miejscami do wypoczynku

Przestrzeń zaprojektowano głównie z myślą o pracownikach. W biurze zostało zaaranżowane wiele miejsc do pracy formalnej i nieformalnej. Pomimo przeważającej liczby gabinetów i mniejszych pokoi dla kilku osób - za pomocą przeszkleń i otwartych stref - udało się zachować lekkość i oddech. Biuro jest przyjemne i bardzo dobrze doświetlone światłem naturalnym.

- Aranżacja jest podzielona na kilka stref, m.in. formalną, w której znajduje się recepcja i duże sale konferencyjne oraz kilka stref dedykowanych dla poszczególnych zespołów. Każda z nich wyposażona jest w leasure space do spotkań mniej formalnych - opowiada Grzelecki. - Przy leasure space znajdują się kuchnie z jadalnią wydzielone za pomocą mobilnych ścian szklanych. Tego typu rozwiązanie pozwala na zaaranżowanie większego spotkania zespołu z „kubkiem kawy”. Każdy leasure space ma przypisaną tematykę np. "music please", gdzie pracownicy mogą posłuchać muzyki, w innym znajduje się worek treningowy i drabinka do ćwiczeń. Mamy też lotki i play station. Strefy te są bardzo dobrą alternatywą dla sal konferencyjnych. Wspomagają kreacje i wymianę informacji oraz służą do integracji pracowników w danym zespole - podkreśla i dodaje, że wspomagają kreacje i wymianę informacji oraz służą do integracji pracowników w danym zespole. Dalsze części biura wypełnione są gabinetami, pokojami i otwartymi przestrzeniami oraz salami konferencyjnymi. Na każdym kroku przewija się motyw naturalnego środowiska pracy.

Najnowsze trendy

Biuro naszpikowane jest designem. - Bardzo duży nacisk położyłem na zaprojektowanie każdego metra kwadratowego. Strefa wejścia, która wita gości, jest otwarta i przestronna, ale zarazem ciepła i gościnna. Mamy tutaj naturalny parkiet, który w połączeniu z listwami na ścianach i suficie, tworzy niepowtarzalny efekt. Całość uzupełnia lada z korianu wyeksponowana na białej żywicy. Pozostałe strefy biura zaprojektowane zostały w tym samych charakterze i klimacie. Każde z pomieszczeń ma charakterystyczne detale i wykończenia. Strefa leasure space o tematyce "music please" zaprojektowana została z lampami imitującymi płyty muzyczne, dodatkowo na ścianie pojawił się napis neonowy i grafika oraz płyty w ramkach i gitary. Wszystko to związane jest z tematyką muzyczną - zauważa Grzelecki.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY