REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Biuro naszpikowane designem

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 05 sty 2017 09:22
Biuro naszpikowane designem
fot. Piotr Ostrowski
Biuro naszpikowane designem
Biuro naszpikowane designem
Biuro naszpikowane designem
Biuro naszpikowane designem
Biuro naszpikowane designem

W biurze dla firmy z branży FMCG w Gdański Business Center duży nacisk położono na pomysłowe i kreatywne rozwiązania. Przestrzeń została zaprojektowana w naturalnych ciepłych kolorach tak, aby pracownicy czuli się jak najlepiej. W projekcie przemawia motyw zieleni, drewna z elementami industrialnymi i surowymi takimi jak beton. - Chcieliśmy złamać tendencyjność, przy jednoczesnym zachowaniu profesjonalnego wyglądu biura - przekonuje Barnaba Grzelecki, dyrektor generalny pracowni projektowej JMP Service.

REKLAMA

Biuro dla firmy z branży FMCG w Gdański Business Center zostało oddane do użytkowania w listopadzie 2016 roku. Rozpoczęcie prac miało miejsce w listopadzie 2015 r.  Powierzchnia biurowa zajmuje 3,5 tys. mkw.  Jak wspomina architekt, prace aranżacyjne zostały poprzedzone badaniami obejmującymi zarówno analizę potrzeb pracowników, jak i efektywność wykorzystania przestrzeni. - Po przeprowadzeniu wnikliwych badań i szczegółowych ankiet wśród pracowników stworzyliśmy ostateczny plan aranżacji dopasowany w 100 proc. do potrzeb firmy - dodaje Grzelecki.

Biuro z przestrzenią do pracy, kreatywnymi strefami i miejscami do wypoczynku

Przestrzeń zaprojektowano głównie z myślą o pracownikach. W biurze zostało zaaranżowane wiele miejsc do pracy formalnej i nieformalnej. Pomimo przeważającej liczby gabinetów i mniejszych pokoi dla kilku osób - za pomocą przeszkleń i otwartych stref - udało się zachować lekkość i oddech. Biuro jest przyjemne i bardzo dobrze doświetlone światłem naturalnym.

- Aranżacja jest podzielona na kilka stref, m.in. formalną, w której znajduje się recepcja i duże sale konferencyjne oraz kilka stref dedykowanych dla poszczególnych zespołów. Każda z nich wyposażona jest w leasure space do spotkań mniej formalnych - opowiada Grzelecki. - Przy leasure space znajdują się kuchnie z jadalnią wydzielone za pomocą mobilnych ścian szklanych. Tego typu rozwiązanie pozwala na zaaranżowanie większego spotkania zespołu z „kubkiem kawy”. Każdy leasure space ma przypisaną tematykę np. "music please", gdzie pracownicy mogą posłuchać muzyki, w innym znajduje się worek treningowy i drabinka do ćwiczeń. Mamy też lotki i play station. Strefy te są bardzo dobrą alternatywą dla sal konferencyjnych. Wspomagają kreacje i wymianę informacji oraz służą do integracji pracowników w danym zespole - podkreśla i dodaje, że wspomagają kreacje i wymianę informacji oraz służą do integracji pracowników w danym zespole. Dalsze części biura wypełnione są gabinetami, pokojami i otwartymi przestrzeniami oraz salami konferencyjnymi. Na każdym kroku przewija się motyw naturalnego środowiska pracy.

Najnowsze trendy

Biuro naszpikowane jest designem. - Bardzo duży nacisk położyłem na zaprojektowanie każdego metra kwadratowego. Strefa wejścia, która wita gości, jest otwarta i przestronna, ale zarazem ciepła i gościnna. Mamy tutaj naturalny parkiet, który w połączeniu z listwami na ścianach i suficie, tworzy niepowtarzalny efekt. Całość uzupełnia lada z korianu wyeksponowana na białej żywicy. Pozostałe strefy biura zaprojektowane zostały w tym samych charakterze i klimacie. Każde z pomieszczeń ma charakterystyczne detale i wykończenia. Strefa leasure space o tematyce "music please" zaprojektowana została z lampami imitującymi płyty muzyczne, dodatkowo na ścianie pojawił się napis neonowy i grafika oraz płyty w ramkach i gitary. Wszystko to związane jest z tematyką muzyczną - zauważa Grzelecki.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.