REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Biuro open space może być kreatywne i funkcjonalne

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 09 sie 2016 10:46
Biuro open space może być kreatywne i funkcjonalne
Kreatywne i funkcjonalne biuro typu open space AstraZeneca, fot. materiały prasowe Mikomax Smart Office
Biuro open space może być kreatywne i funkcjonalne
Biuro open space może być kreatywne i funkcjonalne
Biuro open space może być kreatywne i funkcjonalne
Biuro open space może być kreatywne i funkcjonalne
Biuro open space może być kreatywne i funkcjonalne
Biuro open space może być kreatywne i funkcjonalne
Biuro open space może być kreatywne i funkcjonalne

Z pokoi do open space i kreatywnych miejsc relaksu. Biuro nowoczesne, przestronne, jasne, w którym dominuje biel i szarość. Aranżacja nowej siedziby firmy farmaceutycznej AstraZeneca zdecydowanie zasługuje na uwagę.

REKLAMA

Powierzchnia warszawskiej siedziby jednej z czołowych innowacyjnych firm biofarmaceutycznych na świecie zajmuje 1270 mkw. i trzy piętra budynku przy ulicy Postępu 14 w Warszawie. Założeniem nowej koncepcji od początku było stworzenie otwartej, funkcjonalnej i przyjaznej przestrzeni dla około 500 osób.

- Prace projektowe rozpoczęliśmy od zebrania i analizy opinii pracowników dotyczącej pożądanych funkcjonalności przestrzeni biurowej oraz zbadania możliwości wykorzystania Workplace Strategy przygotowanego w centrali firmy. Ważna była odpowiednia organizacja miejsca oraz zarządzanie zmianą, czyli przejście od biur dedykowanych do open space, co dla firmy ma wymiar biznesowy. Nowe strefy do pracy wspólnej zwyczajnie poprawiają produktywność i sprzyjają integracji całej organizacji. Na początku zaaranżowaliśmy dla klienta przestrzeń testową, następnie przygotowaliśmy model biura docelowego. Należy docenić dbałość pracodawcy o komfort, ergonomię oraz nowoczesne rozwiązania, które pozwalają na koncentrację i relaks, a także kreatywne i kolorowe miejsca wspólne, jak sale konferencyjne czy kuchnia. To przykład jednego z ciekawszych biur w Warszawie – komentuje Zuzanna Mikołajczyk, dyrektor ds. handlu i marketingu, członek zarządu Mikomax Smart Office.

Gości AstraZeneca wita biała lada z korianu, która budzi skojarzenia z kosmosem. Podobnie prezentuje się duży logotyp „AZ” na ścianie recepcji. Biuro jest przestronne, utrzymane w prostym stylu i jasnych barwach. Kolory zaś grają główną rolę w strefach relaksu, gdzie zastosowano systemy Chillout. To meble wielofunkcyjne. Są odpowiedzią na potrzeby różnych generacji. Mogą być miejscem pracy projektowej, jak i spotkań czy odpoczynku. Sale konferencyjne zrealizowane są tematycznie – np. w jednej jest widok na plażę, w innej na pola rzepaku i snopki siana. To ciekawe rozwiązanie i elementy wyróżniające biuro.

- Takim punktem charakterystycznym jest również Packman. Jest wygodny i funkcjonalny. Znakomicie sprawdza się w biurze typu open space. Wysokie oparcia wydzielają z otwartej przestrzeni mini strefę, zapewniając ciszę i komfort – dodaje Mikołajczyk. Podobnie jak system #Hush, czyli wydzielone akustycznie miejsce do rozmowy lub pracy w skupieniu. Powstał w odpowiedzi na oczekiwania pracowników, gdyż jak wynika z badań, dla 45 proc. badanych nieformalna wymiana informacji jest bardzo ważna, a szybkie spotkania przy miejscu pracy są efektywne.

AstraZeneca to jedna z największych firm farmaceutycznych na świecie. Zatrudnia około 60 tysięcy osób, z czego ponad 650 w Polsce. Od niedawna mogą się oni cieszyć nowoczesnym i przyjaznym biurem, wyróżniającym się na polskim rynku nieruchomości komercyjnych. Projekt nowej siedziby AstraZeneca powstał przy współpracy Massive Design z Mikomax Smart Office.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY