REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Biuro podnoszące efektywność

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 21 cze 2018 15:20
Biuro podnoszące efektywność
fot. mat. pras.
Biuro podnoszące efektywność
Biuro podnoszące efektywność
Biuro podnoszące efektywność

Nowoczesne, designersko wyposażone biuro to wizytówka firmy. Nic dziwnego, że coraz więcej osób, które decydują się na zmianę miejsca zatrudnienia, zwraca uwagę na przestrzeń i udogodnienia, z których będą mogli korzystać w trakcie 8-godzinnego dnia pracy. Marka Everspace podpowiada, jakie nietypowe rozwiązania mogą zastosować właściciele firm, które zadbają o dobre samopoczucie i efektywność pracowników.

REKLAMA

Okazuje się, że krótka drzemka w pracy przynosi szereg korzyści, dlatego właściciele firm coraz częściej wprowadzają udogodnienia dla pracowników, które umożliwiają krótką przerwę na sen i regenerację. Udowodniono bowiem, że drzemka w środku dnia zmniejsza ryzyko zachorowań na choroby układu sercowo-naczyniowego, zmniejsza poziom stresu, a podczas takiego odpoczynku organizm wydziela hormony - adrenalinę i noradrenalinę, które stymulują pracę mózgu i pobudzają organizm. Oznacza to więc, że pracownicy mogą żyć zdrowo i efektywnie, a drzemka z powodzeniem zastąpi kawę i napoje energetyczne. 

W biurze nie musi być nudno!

Biuro to wizytówka firmy. Siedziby, w których znajduje się podstawowe wyposażenie to już przeszłość. Pracodawcy prześcigają się w pomysłach, jak uatrakcyjnić przestrzeń przeznaczoną dla pracowników i wyróżnić się spośród konkurencji. Z pomocą przychodzą producenci mebli, którzy oferują coraz to nowsze rozwiązania, które nie tylko sprawiają, że miejsce pracy jest oryginalne, ale również sprzyja regeneracji i kreatywnemu myśleniu. Wiele pozytywnej energii dostarczają kolorowe dodatki – na przykład panele akustyczne. Ciekawym pomysłem jest również zainstalowanie huśtawek. 

Cisza, spokój i harmonia

W nowoczesnym biurze nie powinno zabraknąć miejsca, w którym można odpocząć czy odbyć spokojną rozmowę telefoniczną. Wyodrębnienie takiej przestrzeni jest szczególnie ważne w siedzibach firm typu open space. Wiele tego typu udogodnień znajduje się w ofertach marek specjalizujących się w meblach biurowych. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.