REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Bliżej natury, czyli inne podejście do projektowania strefy SPA w hotelu

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 09 sty 2019 13:27
Bliżej natury, czyli inne podejście do projektowania strefy SPA w hotelu
fot. mat. prasowe
Bliżej natury, czyli inne podejście do projektowania strefy SPA w hotelu
Bliżej natury, czyli inne podejście do projektowania strefy SPA w hotelu
Bliżej natury, czyli inne podejście do projektowania strefy SPA w hotelu

Ekskluzywne wnętrza, nowoczesny design, wyśmienita kuchnia, innowacyjne rozwiązania technologiczne, to już standard w obiektach specjalizujących się w wysokiej jakości usługach hotelowych i konferencyjnych. Goście przyzwyczajeni do komfortu i luksusu szukają czegoś więcej niż odpoczynku w eleganckich wnętrzach i rozbudowanych strefach wellness.

REKLAMA

Obecnie w bardzo wielu hotelach – nie tylko pobytowych ale i biznesowo-konferencyjnych – funkcjonuje przestrzeń SPA. Niestety, rzadko idzie za nią coś więcej niż kilka gabinetów i znana marka kosmetyków. Przestrzeniom tym brak głębszej filozofii, myśli przewodniej, czy konsekwentnego przeszkolenia personelu, a mimo to hotelarze prawie zawsze opisują swoje SPA jako „wyjątkowe”. W praktyce przestrzeń SPA powstaje nierzadko w ramach inwestycji w ostatniej kolejności, jako poboczny – często zaniedbany – element hotelowej układanki inwestora.

Inaczej do sprawy podszedł Nosalowy Dwór – znany resort na Podhalu. Po wielu latach działalności w partnerstwie z marką Klinika La Perla Resort postanowił wykorzystać własne doświadczenie i wiedzę o potrzebach swoich gości i pójść w stronę autorskiego, wyrazistego produktu który nie będzie tylko kolejną pozycją w rachunku zysków i strat hotelu. Odpowiedzią na potrzeby gości miała być przestrzeń oferująca cenny w dobie miejskiego życia powrót do natury, z konsekwentnie realizowaną filozofią, oferując wysokiej klasy doznania dla każdego typu gościa. Z tej strategii powstało autorskie SPA – od angielskich słów „nature” oraz „beauty” nazwane po prostu „NABE”.

- U podstaw naszej marki NABE SPA leży stworzenie prawdziwej enklawy relaksu i ucieczki od szybkiego tempa życia – mówi Wiktor Wróbel, prezes zarządu Nosalowy Dwór. - Inaczej niż wiele innych hoteli, szczególnie tych z potężnym zapleczem konferencyjnym, SPA traktować będziemy nie jako jeden z wielu dodatków do usług podstawowych, ale jako bardzo ważny produkt sam w sobie. SPA może stanowić idealny element pobytu zarówno biznesowego jak i wypoczynkowego i jako kompleksowy produkt przynosić wzbogacenie oferty naszego Resortu w każdym segmencie docelowym. Ważne by stworzyć wyrazistą i atrakcyjną dla dzisiejszego gościa usługę, a przyjętą filozofię realizować z konsekwencją i dużą dbałością o szczegół – kontynuuje wypowiedź.

NABE SPA, miejsce kompleksowej pielęgnacji i relaksacji, inspirowane energią tatrzańskiej natury oferuje to, czego tak naprawdę nie da się kupić. NABE SPA to nie „salon usług” – to okazja, by w końcu pobyć tylko ze sobą, zatrzymać się na chwilę i odnaleźć utracone ukojenie, odzyskać równowagę. Hotel tak skrojonej usługi nie może zatem sprzedawać jako kolejnego dodatku, tak jak wino do pokoju, lecz jako ważny sam w sobie element pobytu – którego nadrzędnym celem powinno być również znalezienie odrobiny ucieczki od pędu codzienności.

W swojej aranżacji NABE SPA nawiązuje do przyrody tworząc spokojne i ciepłe miejsce. Na ścianach znajduje się naturalny mech. Wnętrza wypełnia drewno połączone z bielą, a całość dopełniają detale w kolorze miedzi. W tak zaaranżowanej przestrzeni chce się spędzać czas – wytchnienie znajdą w niej np. zarówno rodziny z dziećmi, jak i goście konferencyjni szukający wytchnienia w przerwie między prelekcjami i warsztatami.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.