REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Błogi sen… w centrum handlowym. Ikea z nowym konceptem zapoczątkuje nową erę w retailu?

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 23 paź 2018 13:00
Błogi sen… w centrum handlowym. Ikea z nowym konceptem zapoczątkuje nową erę w retailu?
fot. mat. pras. Ikea
Błogi sen… w centrum handlowym. Ikea z nowym konceptem zapoczątkuje nową erę w retailu?
Błogi sen… w centrum handlowym. Ikea z nowym konceptem zapoczątkuje nową erę w retailu?

Ikea w Blue City dziś otworzyła swoje podwoje. Wraz z nią premierę ma tzw. Wyśniony Pokój – miejsce w centrum sklepu, gdzie można się położyć na łóżku, zamknąć oczy (albo i nie) i doświadczyć całkiem nowych wrażeń pozwalających docenić to, czym jest strefa sypialniana na co dzień. Czy tego typu rozwiązania będą hitem w świecie retailu?

REKLAMA

Wyśniony Pokój to eksperyment, w którym wykorzystano rozwiązanie typu „immersive mapping”. Jest to efekt współpracy Ikea z włoskim start-upem DrawLight. Na czym ono polega?

- Neurobiologia, emocje, doświadczenie – to są dla nas bardzo kluczowe słowa w kontekście realizacji projektu, jakim jest Wyśniony Pokój. Mamy nadzieję, że poprzez sensualność tego rozwiązania zainspirujemy naszych klientów do dobrego, zdrowego snu – zdradza Małgorzata Bochenek, dyrektor ds. innowacji, Ikea.

- To połączenie najnowszych technologii i pewnego rodzaju sztuki wizualnej. Chcemy, aby ludzie poczuli się choć przez chwilę tak, jakby byli w innym, idyllicznym miejscu. W związku z tym musimy stworzyć dla nich odpowiednią perspektywę, skorzystać z odpowiednich kształtów, kolorów itd. Chcemy, aby ludzie w tym pomieszczeniu poczuli prawdziwe emocje, których nie spodziewaliby się poczuć w sklepie – mówi Mike Odelli, co-founder & CEO DrawLight.

Jak twierdzą twórcy projektu, Wyśniony Pokój to eksperyment, który ma za zadanie wprowadzić Ikeę w rolę sklepu jako centrum doświadczeń. - Jest to również dla nas jako Ikea alternatywny sposób pokazywania naszych wnętrz – dodaje Małgorzata Bochenek.

IKEA w Blue City, w tym strefa Bistro i Cafe, działa w godzinach otwarcia centrum handlowego, czyli od poniedziałku do soboty w godz. 10:00 – 22:00, w niedziele handlowe w godz. 10:00 – 20:00.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.