REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Blue Frog jak kameleon. Czy przyjmie się w Polsce?

  • Autor: Portal Spożywczy
  • 05 paź 2017 12:32
Blue Frog jak kameleon. Czy przyjmie się w Polsce?
Fot. unsplash

18 października - wraz z tą datą zostanie otwarta pierwsza w Polsce restauracja Blue Frog w CH Wroclavia. Koncept od kilku lat dynamicznie rozwija się w Chinach, a teraz ma w planach podbój rynków Europy Centralnej. Blue Frog wśród innych restauracji grupy Amrest wyróżnia się nieszablonowym podejściem do wystroju - podaje Portal Spożywczy.

REKLAMA

Sylweriusz Faruga, President Blue Frog: Pierwsza restauracja blue frog powstała w Szanghaju w 1999 r. Widząc duży potencjał  marki, w 2012 r. AmRest kupił sieć 11 restauracji i w kolejnych latach konsekwentnie ją rozwijał. Obecnie w Chinach mamy już 41 lokali i tempo nowych otwarć stale rośnie. Generalnie ten rok jest dla nas przełomowy - niedawno otworzyliśmy pierwszy lokal w Europie: 19 września ruszył Blue Frog w Madrycie, a lada chwila marka zadebiutuje w Polsce. Plany na przyszły rok są również ambitne, zwłaszcza w kontekście budowy nowych restauracji.

Wyróżnikiem Blue Froga jest sam koncept wizerunkowo-architektoniczy sieci. Sami twórcy mówią, że jest to restauracja kameleon. Lokal zmienia wystrój w zależności od pory dnia, co widać będzie m.in. od strony menu, aranżacji wnętrza, gry świateł, a nawet doboru specjalnej muzyki.

Wnętrza restauracji Blue Frog są ozdobione drewnianymi wykończeniami oraz chłodnymi, błęktino-niebieskimi kafelkami, kontrastującymi z ciepłym światłem i przyjemnymi  w dotyku tekstyliami. Atrakcyjnie wyeksponowane półki z alkoholem pokazują bogatą kolekcję trunków serwowanych w restauracji. Wiele obiektów na świecie posiada również wydzielone na świeżym powietrzu ogródki.

Marka specjalizuje się w kuchni amerykańskiej, wzbogaconej o wyjątkowe nuty azjatyckie. Mieszają się tutaj również inne wpływy, takie jak włoskie, dalekowschodnie czy śródziemnomorskie. W ofercie znajdują się m.in. burgery, steki czy mięsa z grilla. Kładziemy duży nacisk na wybór alkoholi, a także na ciekawą ofertę koktajli dla dzieci.

Dlaczego akurat teraz AmRest zdecydował się na debiut tej marki w Polsce?

- Jesteśmy przekonani, że to właściwy moment. Polski rynek gastronomiczny jest na dobrym etapie rozwoju, a konsumenci są coraz bardziej świadomi. Mamy też spore doświadczenie. Chcemy przełożyć to na Polskę, a być może docelowo na Europę Centralną - mówi Faruga.

- Z naszych obserwacji wynika też, że w Polsce mamy rewelacyjne restauracje i bary, ale mało miejsc, w których obie te rzeczy dałoby się dobrze połączyć. A to nam się udało zrobić w koncepcie Blue Frog w Chinach - dodaje President Blue Frog.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.