REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Blue Frog jak kameleon. Czy przyjmie się w Polsce?

  • Autor: Portal Spożywczy
  • 05 paź 2017 12:32
Blue Frog jak kameleon. Czy przyjmie się w Polsce?
Fot. unsplash

18 października - wraz z tą datą zostanie otwarta pierwsza w Polsce restauracja Blue Frog w CH Wroclavia. Koncept od kilku lat dynamicznie rozwija się w Chinach, a teraz ma w planach podbój rynków Europy Centralnej. Blue Frog wśród innych restauracji grupy Amrest wyróżnia się nieszablonowym podejściem do wystroju - podaje Portal Spożywczy.

REKLAMA

Sylweriusz Faruga, President Blue Frog: Pierwsza restauracja blue frog powstała w Szanghaju w 1999 r. Widząc duży potencjał  marki, w 2012 r. AmRest kupił sieć 11 restauracji i w kolejnych latach konsekwentnie ją rozwijał. Obecnie w Chinach mamy już 41 lokali i tempo nowych otwarć stale rośnie. Generalnie ten rok jest dla nas przełomowy - niedawno otworzyliśmy pierwszy lokal w Europie: 19 września ruszył Blue Frog w Madrycie, a lada chwila marka zadebiutuje w Polsce. Plany na przyszły rok są również ambitne, zwłaszcza w kontekście budowy nowych restauracji.

Wyróżnikiem Blue Froga jest sam koncept wizerunkowo-architektoniczy sieci. Sami twórcy mówią, że jest to restauracja kameleon. Lokal zmienia wystrój w zależności od pory dnia, co widać będzie m.in. od strony menu, aranżacji wnętrza, gry świateł, a nawet doboru specjalnej muzyki.

Wnętrza restauracji Blue Frog są ozdobione drewnianymi wykończeniami oraz chłodnymi, błęktino-niebieskimi kafelkami, kontrastującymi z ciepłym światłem i przyjemnymi  w dotyku tekstyliami. Atrakcyjnie wyeksponowane półki z alkoholem pokazują bogatą kolekcję trunków serwowanych w restauracji. Wiele obiektów na świecie posiada również wydzielone na świeżym powietrzu ogródki.

Marka specjalizuje się w kuchni amerykańskiej, wzbogaconej o wyjątkowe nuty azjatyckie. Mieszają się tutaj również inne wpływy, takie jak włoskie, dalekowschodnie czy śródziemnomorskie. W ofercie znajdują się m.in. burgery, steki czy mięsa z grilla. Kładziemy duży nacisk na wybór alkoholi, a także na ciekawą ofertę koktajli dla dzieci.

Dlaczego akurat teraz AmRest zdecydował się na debiut tej marki w Polsce?

- Jesteśmy przekonani, że to właściwy moment. Polski rynek gastronomiczny jest na dobrym etapie rozwoju, a konsumenci są coraz bardziej świadomi. Mamy też spore doświadczenie. Chcemy przełożyć to na Polskę, a być może docelowo na Europę Centralną - mówi Faruga.

- Z naszych obserwacji wynika też, że w Polsce mamy rewelacyjne restauracje i bary, ale mało miejsc, w których obie te rzeczy dałoby się dobrze połączyć. A to nam się udało zrobić w koncepcie Blue Frog w Chinach - dodaje President Blue Frog.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY