REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Butikowy market - sprawdzamy jak zaprojektowano poznański Carrefour

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 20 paź 2016 11:17
Butikowy market - sprawdzamy jak zaprojektowano poznański Carrefour
Butikowy market - sprawdzamy jak zaprojektowano poznański Carrefour
Butikowy market - sprawdzamy jak zaprojektowano poznański Carrefour
Butikowy market - sprawdzamy jak zaprojektowano poznański Carrefour

Hipermarket w centrum handlowym Posnania ma powierzchnię ponad 7,5 tys. mkw. To jeden z najbardziej nowoczesnych sklepów sieci w Polsce - sprawdzamy jakie rozwiązania w przestrzeni handlowej zastosowali projektanci sklepu.

REKLAMA

Najnowszy hipermarket Carrefour to przykład realizacji nowej strategii handlowej firmy. Sklep charakteryzuje się nowoczesnymi rozwiązaniami i kompleksową ofertą. Hipermarket został podzielony zgodnie z koncepcją tak zwanych światów: Alei mody, Zakupów codziennych oraz Produktów tradycyjnych. Butikowy układ sklepu, innowacyjne minikoncepty oraz digitalizacja wpływają na komfort i przyjemność zakupów, a różnorodne i precyzyjnie wyselekcjonowane produkty dopasowane są do potrzeb współczesnego konsumenta.

Aleja mody to połączenie trendów modowych i oferty z kategorii uroda oraz perfumerii. Zaprasza do niej zewnętrzna szklana witryna, na której prezentowane są najciekawsze stylizacje.

Świat Zakupów codziennych znajduje się w centrum sklepu, tak aby zapewnić szybki dostęp z obydwu wejść.

W sklepie Działa też Świat Produktów tradycyjnych oraz Targ Świeżości.

- Opracowując nasz nowy hipermarket w Posnanii skupiliśmy się na tym, aby przygotować pierwszy koncept w Polsce, który eksponuje przyjemność płynącą z dokonywania zakupów w sklepach Carrefour. Dlatego nasz sklep wyróżnia się nowoczesnym wyglądem i inspirującymi światami zakupów – powiedział Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska. – Postanowiliśmy również wzmocnić innowacyjne, digitalowe kanały kontaktu z klientami, a także zaoferować więcej różnorodnych produktów modowych. Jako współinwestorowi i właścicielowi części budynku, na której znajduje się nasz hipermarket, zależy nam na jak najwyższej jakości oferty i usług.

W najnowocześniejszym sklepie Carrefour w Polsce zastosowano rozwiązania digitalowe. W dziale modowym klienci skorzystają z elektronicznego lustra, czyli wirtualnej przymierzalni, w której ubrania ogląda się na cyfrowym ekranie. Nagranie można udostępnić w mediach społecznościowych i zapytać znajomych o zdanie. Elektroniczne lustro znacznie przyspiesza i ułatwia zakup odzieży.

W dziale alkoholi dobór najlepszego wina zaproponuje elektroniczny sommelier, a więc kiosk z wirtualnym doradcą. Pomoże on w zakupie właściwego gatunku wina, w zależności od okazji, potraw czy gustu klienta.

Z rozmieszczonych w całym sklepie dużych ekranów klienci uzyskają informacje o dostępnych produktach, ich pochodzeniu oraz aktualnych promocjach, co ułatwi podejmowanie świadomych wyborów zakupowych.

W specjalnych kioskach, zlokalizowanych na terenie sklepu, klienci będą mogli wyszukiwać i zamawiać produkty z oferty sklepu internetowego. Zamówienia można odebrać na miejscu w punkcie usług finansowych lub skorzystać z dostawy kurierem.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.