REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo

www.kanlux.pl
×

Szukaj w serwisie

Butikowy market - sprawdzamy jak zaprojektowano poznański Carrefour

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 20 paź 2016 11:17
Butikowy market - sprawdzamy jak zaprojektowano poznański Carrefour
Butikowy market - sprawdzamy jak zaprojektowano poznański Carrefour
Butikowy market - sprawdzamy jak zaprojektowano poznański Carrefour
Butikowy market - sprawdzamy jak zaprojektowano poznański Carrefour

Hipermarket w centrum handlowym Posnania ma powierzchnię ponad 7,5 tys. mkw. To jeden z najbardziej nowoczesnych sklepów sieci w Polsce - sprawdzamy jakie rozwiązania w przestrzeni handlowej zastosowali projektanci sklepu.

REKLAMA

Najnowszy hipermarket Carrefour to przykład realizacji nowej strategii handlowej firmy. Sklep charakteryzuje się nowoczesnymi rozwiązaniami i kompleksową ofertą. Hipermarket został podzielony zgodnie z koncepcją tak zwanych światów: Alei mody, Zakupów codziennych oraz Produktów tradycyjnych. Butikowy układ sklepu, innowacyjne minikoncepty oraz digitalizacja wpływają na komfort i przyjemność zakupów, a różnorodne i precyzyjnie wyselekcjonowane produkty dopasowane są do potrzeb współczesnego konsumenta.

Aleja mody to połączenie trendów modowych i oferty z kategorii uroda oraz perfumerii. Zaprasza do niej zewnętrzna szklana witryna, na której prezentowane są najciekawsze stylizacje.

Świat Zakupów codziennych znajduje się w centrum sklepu, tak aby zapewnić szybki dostęp z obydwu wejść.

W sklepie Działa też Świat Produktów tradycyjnych oraz Targ Świeżości.

- Opracowując nasz nowy hipermarket w Posnanii skupiliśmy się na tym, aby przygotować pierwszy koncept w Polsce, który eksponuje przyjemność płynącą z dokonywania zakupów w sklepach Carrefour. Dlatego nasz sklep wyróżnia się nowoczesnym wyglądem i inspirującymi światami zakupów – powiedział Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska. – Postanowiliśmy również wzmocnić innowacyjne, digitalowe kanały kontaktu z klientami, a także zaoferować więcej różnorodnych produktów modowych. Jako współinwestorowi i właścicielowi części budynku, na której znajduje się nasz hipermarket, zależy nam na jak najwyższej jakości oferty i usług.

W najnowocześniejszym sklepie Carrefour w Polsce zastosowano rozwiązania digitalowe. W dziale modowym klienci skorzystają z elektronicznego lustra, czyli wirtualnej przymierzalni, w której ubrania ogląda się na cyfrowym ekranie. Nagranie można udostępnić w mediach społecznościowych i zapytać znajomych o zdanie. Elektroniczne lustro znacznie przyspiesza i ułatwia zakup odzieży.

W dziale alkoholi dobór najlepszego wina zaproponuje elektroniczny sommelier, a więc kiosk z wirtualnym doradcą. Pomoże on w zakupie właściwego gatunku wina, w zależności od okazji, potraw czy gustu klienta.

Z rozmieszczonych w całym sklepie dużych ekranów klienci uzyskają informacje o dostępnych produktach, ich pochodzeniu oraz aktualnych promocjach, co ułatwi podejmowanie świadomych wyborów zakupowych.

W specjalnych kioskach, zlokalizowanych na terenie sklepu, klienci będą mogli wyszukiwać i zamawiać produkty z oferty sklepu internetowego. Zamówienia można odebrać na miejscu w punkcie usług finansowych lub skorzystać z dostawy kurierem.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY