REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Carrefour inwestuje w remodeling. Stawia na proekologiczne rozwiązania

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 19 paź 2018 13:21
Carrefour inwestuje w remodeling. Stawia na proekologiczne rozwiązania
fot. mat. prasowe
Carrefour inwestuje w remodeling. Stawia na proekologiczne rozwiązania
Carrefour inwestuje w remodeling. Stawia na proekologiczne rozwiązania
Carrefour inwestuje w remodeling. Stawia na proekologiczne rozwiązania

Carrefour Polska realizuje rozpoczętą w 2014 roku strategię modernizacji posiadanych aktywów. Od początku roku remodeling zakończono już w ośmiu lokalizacjach. W swoich sklepach wdraża rozwiązania proekologiczne.

REKLAMA

Carrefour Polska inwestuje w remodelingi, których celem jest przystosowanie wnętrz nie tylko do obecnie panujących standardów oraz polityki sieci, lecz także do potrzeb współczesnych konsumentów. Od początku roku nowe oblicze zyskało już osiem sklepów należących do sieci, między innymi w Płocku, Olkuszu, Starachowicach, Ostrowcu oraz Toruniu.

Prowadzone w sklepach prace obejmują przede wszystkim sale sprzedaży. Poszerzane są wejścia oraz aleje, zmianie ulega także wyposażenie sklepu – oświetlenie sali, wysokość regałów, a niekiedy także ustawienie mebli, które umożliwia pogrupowanie produktów rodzinami. Wszystkie te zabiegi prowadzą do poprawy doświadczeń zakupowych klientów - ułatwiają poruszanie się po sklepie i sprawniejsze odnajdywanie produktów, które są dobrze wyeksponowane.

W ramach remodelingów do potrzeb lokalnych klientów dostosowywana jest także oferta handlowa. W wybranych sklepach, np. w Ostrowcu, Starachowicach czy Płocku, wprowadzane są również tak zwane minikoncepty, czyli specjalne strefy z określoną ofertą produktów. Są wśród nich między innymi strefa piw rzemieślniczych, strefa zdrowej żywności, strefa kuchni świata czy wędzarnia Carrefour.  

Carrefour Polska wiele uwagi poświęca również wdrażaniu w swoich placówkach rozwiązań proekologicznych. W zmodernizowanych w br. sklepach sieć zastosowała przyjazne dla środowiska instalacje wykorzystujące dwutlenek węgla jako czynnik chłodzący. Wymianie poddane zostało również oświetlenie.

Tradycyjne oświetlenie zastąpione zostało energooszczędnymi lampami LED, które w każdym ze sklepów pozwalają zmniejszyć zużycie energii elektrycznej o około 20-30 procent – mówi Paweł Dolański, dyrektor działu aktywów w Carrefour Polska.  

Warto także wspomnieć o innowacyjnych rozwiązaniach, jakie Carrefour Polska wprowadził w wybranych lokalizacjach. Wśród nich są instalacje fotowoltaiczne – które z powodzeniem działają już w Zgorzelcu oraz Łodzi – oraz instalacje geotermalne – dostępne w Sosnowcu, Zamościu, Olsztynie, Gdańsku oraz Warszawie przy ul. Głębockiej.  

Sklepy Carrefour Polska, wśród których znajduje się obecnie 89 hiper- oraz ponad 150 supermarketów, poddawane są remodelingom w ramach wdrożonej i realizowanej konsekwentnie od 2014 roku strategii modernizacji portfela nieruchomości sieci.

- Od momentu wdrożenia strategii zmodernizowaliśmy już około 75 procent funkcjonujących na rynku obiektów Carrefour. Od początku bieżącego roku przeprowadziliśmy prace w ośmiu lokalizacjach, a odnowione wnętrza wkrótce zyska także nasz sklep w Szczecinie, gdzie właśnie rozpoczynamy prace – podsumowuje Paweł Dolański.

Do końca roku Carrefour Polska planuje także rozpocząć remodeling sklepów sieci w Białej Podlaskiej i Zamościu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.