REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Carrefour kontynuuje ekspansję najnowszego konceptu

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 18 gru 2018 15:16
Carrefour kontynuuje ekspansję najnowszego konceptu
fot. mat. pras.

Zaprojektowany według najnowocześniejszych trendów supermarket Carrefour zajął w Centrum Handlowym Skorosze powierzchnię ponad 1100 mkw, oferując ponad 12 tysięcy produktów.

REKLAMA

- Supermarket w Centrum Handlowym Skorosze został zaprojektowany tak, aby zapewnić każdemu wyjątkowe doświadczenia. Wierzymy, że zastosowane w nim nowoczesne koncepty oraz bogaty asortyment, odpowiedzą na potrzeby lokalnych konsumentów – mówi Marek Lipka, dyrektor ds. supermarketów w Carrefour Polska.

Na szczególną uwagę zasługuje koncept Zdrowa Półka, którego rozwój stanowi istotny element realizowanej przez Carrefour Polska strategii transformacji żywieniowej. Jej celem jest zapewnienie klientom łatwego dostępu do żywności wysokiej jakości i w rozsądnej cenie. W ofercie konceptu klienci supermarketu znajdą szeroki wybór artykułów bio, bezglutenowych, bez laktozy czy bez dodatku cukru, a także produktów pochodzenia roślinnego, będących odpowiedzią na potrzeby wegan. Nowością w koncepcie są mrożonki bio, ekologiczne produkty dla dzieci, a także bio karmy dla zwierząt.

W ofercie sklepu znajduje się także pełen oryginalnych produktów koncept Kuchnie Świata oraz strefa dla sportowców, gdzie amatorzy aktywności fizycznej odnajdą szereg dedykowanych im produktów, w tym napoje, batony czy żele. Ponadto w strefie Naturalnych Kosmetyków oraz w strefie Ekologicznej Chemii, klienci dbający o środowisko odnajdą szeroki wybór certyfikowanych produktów pielęgnacyjnych i czyszczących. Nie zabraknie również szerokiego wyboru piw regionalnych czy bezalkoholowych win i piw dostępnych w strefie Zero Procent.

Komfort zakupów zagwarantuje klientom nowoczesna aranżacja przestrzeni handlowej – szerokie wejście do supermarketu, skośna aleja główna, umożliwiająca wybór dogodnej ścieżki zakupowej od momentu wejścia do sklepu, wygodne, szerokie alejki, a także niska zabudowa wybranych działów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.