REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo

www.kanlux.pl
×

Szukaj w serwisie

Carrefour w najnowszym koncepcie. Takiego jeszcze w Polsce nie było

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 07 lis 2016 11:15
Carrefour w najnowszym koncepcie. Takiego jeszcze w Polsce nie było
fot. materiały prasowe Carrefour
Carrefour w najnowszym koncepcie. Takiego jeszcze w Polsce nie było
Carrefour w najnowszym koncepcie. Takiego jeszcze w Polsce nie było
Carrefour w najnowszym koncepcie. Takiego jeszcze w Polsce nie było
Carrefour w najnowszym koncepcie. Takiego jeszcze w Polsce nie było
Carrefour w najnowszym koncepcie. Takiego jeszcze w Polsce nie było
Carrefour w najnowszym koncepcie. Takiego jeszcze w Polsce nie było
Carrefour w najnowszym koncepcie. Takiego jeszcze w Polsce nie było
Carrefour w najnowszym koncepcie. Takiego jeszcze w Polsce nie było
Carrefour w najnowszym koncepcie. Takiego jeszcze w Polsce nie było
Carrefour w najnowszym koncepcie. Takiego jeszcze w Polsce nie było
Carrefour w najnowszym koncepcie. Takiego jeszcze w Polsce nie było
Carrefour w najnowszym koncepcie. Takiego jeszcze w Polsce nie było
Carrefour w najnowszym koncepcie. Takiego jeszcze w Polsce nie było
Carrefour w najnowszym koncepcie. Takiego jeszcze w Polsce nie było
Carrefour w najnowszym koncepcie. Takiego jeszcze w Polsce nie było
Carrefour w najnowszym koncepcie. Takiego jeszcze w Polsce nie było
Carrefour w najnowszym koncepcie. Takiego jeszcze w Polsce nie było
Carrefour w najnowszym koncepcie. Takiego jeszcze w Polsce nie było
Carrefour w najnowszym koncepcie. Takiego jeszcze w Polsce nie było

W otwartym na terenie CH Posnania hipermarkecie Carrefour klienci skorzystają m.in. z elektronicznego lustra, czyli wirtualnej przymierzalni, w której ubrania ogląda się na cyfrowym ekranie. Nowatorski, butikowy układ sklepu, innowacyjne minikoncepty oraz digitalizacja mają wpływać na komfort zakupów.

REKLAMA

Najnowszy hipermarket Carrefour to przykład realizacji nowej strategii handlowej firmy. Hipermarket został podzielony zgodnie z koncepcją tak zwanych światów: Alei mody, Zakupów codziennych oraz Produktów tradycyjnych. Nowatorski, butikowy układ sklepu, innowacyjne minikoncepty oraz digitalizacja wpływają na komfort i przyjemność zakupów, a różnorodne i precyzyjnie wyselekcjonowane produkty dopasowane są do potrzeb współczesnego konsumenta.

- Opracowując nasz nowy hipermarket w Posnanii skupiliśmy się na tym, aby przygotować pierwszy koncept w Polsce, który eksponuje przyjemność płynącą z dokonywania zakupów w sklepach Carrefour. Dlatego nasz sklep wyróżnia się nowoczesnym wyglądem i inspirującymi światami zakupów – powiedział Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.

W najnowocześniejszym sklepie Carrefour w Polsce zastosowano rozwiązania digitalowe. W dziale modowym klienci skorzystają z elektronicznego lustra, czyli wirtualnej przymierzalni, w której ubrania ogląda się na cyfrowym ekranie. Nagranie można udostępnić w mediach społecznościowych i zapytać znajomych o zdanie. Elektroniczne lustro znacznie przyspiesza i ułatwia zakup odzieży. W dziale alkoholi dobór najlepszego wina zaproponuje elektroniczny sommelier, a więc kiosk z wirtualnym doradcą. Pomoże on w zakupie właściwego gatunku wina, w zależności od okazji, potraw czy gustu klienta. Z rozmieszczonych w całym sklepie dużych ekranów klienci uzyskają informacje o dostępnych produktach, ich pochodzeniu oraz aktualnych promocjach, co ułatwi podejmowanie świadomych wyborów zakupowych. W specjalnych kioskach, zlokalizowanych na terenie sklepu, klienci będą mogli wyszukiwać i zamawiać produkty z oferty sklepu internetowego eCarrefour.pl.

Najnowszy hipermarket Carrefour wpisuje się w charakter centrum handlowego Posnania, które stawia nie tylko na wymiar handlowy, w tym przyjemność zakupów, ale również nawiązuje do zmieniającego się stylu życia Polaków.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY