REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Ciemne drewno, ciepłe oświetlenie, szarość i industrial. Starbucks zaskoczył w Gdańsku

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 14 maj 2018 13:16
Ciemne drewno, ciepłe oświetlenie, szarość i industrial. Starbucks zaskoczył w Gdańsku
fot. mat. prasowe

Kawiarnia Starbucks w Gdańsku zostanie otwarta 16 maja br. i będzie się mieścić na terenie Targu Siennego i Rakowego w nowopowstałym kompleksie Forum Gdańsk. Wnętrze przywita gości ciemnym drewnem, ciepłym oświetleniem i szarymi odcieniami oraz elementami industrialnymi.

REKLAMA

Starbucks umacnia swoją pozycję w Polsce i otwiera 64 kawiarnię w kraju, tym razem w Gdańsku. Nowa lokalizacja potwierdza strategię rozwoju sieci, która poszerza dostępność dla klientów przede wszystkim w najbardziej uczęszczanych rejonach miast.

- Kawiarnia przy Kanale Raduni to miejsce otoczone zielenią nawiązujące do pierwszego punktu sieci – Pike Place w Seattle. Wnętrze przywita gości ciemnym drewnem, ciepłym oświetleniem i szarymi odcieniami oraz elementami industrialnymi. Całości dopełnią ręcznie malowane grafiki przypominające nasze początki: szkic syrenki oraz front pierwszego sklepu Starbucks – mówi Katarzyna Pijanowska, Brand Manager sieci.

Nowo otwarta kawiarnia to łącznie 54 miejsca siedzące dla gości. Nowoczesne wnętrze podzielono na strefy, w których goście będą mogli przyjemnie spędzić czas ze znajomymi lub znaleźć odpowiednie miejsce do spotkań biznesowych, pracy i nauki. Wystrój lokalu stanowi połączenie charakterystycznych dla marki kolorów, elementów wykończenia i grafik, nawiązujących do procesu powstawania ziaren kawy. W lokalu oprócz standardowych kanap i foteli, dostępne będą także stoły konferencyjne, gniazdka elektryczne i szybkie łącze Wi-Fi.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.