REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Concept store eObuwie.pl początkiem nowej ery zakupów?

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 07 lut 2018 10:43
Concept store eObuwie.pl początkiem nowej ery zakupów?
fot. eObuwie.pl
Concept store eObuwie.pl początkiem nowej ery zakupów?
Concept store eObuwie.pl początkiem nowej ery zakupów?
Concept store eObuwie.pl początkiem nowej ery zakupów?
Concept store eObuwie.pl początkiem nowej ery zakupów?
Concept store eObuwie.pl początkiem nowej ery zakupów?
Concept store eObuwie.pl początkiem nowej ery zakupów?

We wrocławskim concept storze eObuwie.pl cyfrowa komunikacja w przestrzeni sprzedaży zastąpiła całkowicie produkty fizyczne - buty, torebki, akcesoria - zwykle wyeksponowane na półkach. - To początek nowej ery – podkreślają autorzy technologicznej koncepcji nowego salonu.

REKLAMA

We wrocławskim Parku Magnolia ruszyła pierwsza przymierzalnia butów dostępnych na eObuwie.pl. Niezwykły salon pełni funkcję magazynu i sali sprzedaży.

Na kilkudziesięciu ekranach klienci eObuwie.pl mogą wybierać buty dostępne na inteligentnym zapleczu logistycznym sklepu. "Przymierzalnia" gwarantuje, że w 3 minuty po złożeniu zamówienia, jedna ze 100 tys. par butów dostępna na miejscu zostanie dostarczona przez pracownika do przymierzenia. Technologia przenosi doświadczenia e-commerce do świata rzeczywistego: konsument może wygodniej i szybciej korzystać z dostępu do największego wyboru produktów, a producent - ze wszystkich technik sprzedażowych znanych ze świata cyfrowego takich jak rekomendacje innych produktów czy dosprzedaż na bazie wiedzy o historii zakupowej.

Zastosowana tu koncepcja wykorzystuje m.in. założenia komunikacji wielokanałowej (tzw. omnichannel) i stanowi bazę dla jednego z pierwszych tego rodzaju wdrożeń w Europie i na świecie w sektorze obuwniczym. Rozwiązanie multimedialne oparte jest na autorskim oprogramowaniu firmy Nanovo.

Ekrany do zakupów

To zupełnie nowy model budowania ekspozycji, doświadczenia konsumenckiego oraz prezentacji informacji o produkcie: specjalnie zaprojektowane do tego interaktywne ekrany służą tu nie tylko do pasywnego emitowania treści, ale także do zamawiania produktów będących w dedykowanej do tego części magazynowej. Informacje o produkcie klient otrzymuje w części „wystawienniczej” salonu. Tutaj też dokonuje wyboru produktu i czeka na jego dostarczenie. W wygodnie zaprojektowanej przestrzeni może przymierzyć buty, które w odróżnieniu od świata wirtualnego – są dostępne natychmiast. Gwarantuje to inteligentnie zaplanowany i zinformatyzowany system logistyczny na zapleczu, które stanowi ogromną większość salonu.

Komunikacja w różnych kanałach

Dzięki integracji środowiska ekranów z e-commerce eObuwie.pl, treści na ekranach w sklepie są bezpośrednio powiązane z działaniami online, co pozwala w czasie rzeczywistym i równolegle prowadzić komunikację w tych dwóch kanałach.

- Akcje marketingowe i sprzedażowe z kanałów online’owych i mobilnych mogą automatycznie trafiać na ekrany w punktach sprzedaży – mówi Maciej Skóra z Nanovo, który w zespole specjalistów z firmy odpowiada za wdrożenie tego projektu. - Oferta prezentowana na ekranach w punktach sprzedaży może być definiowana centralnie lub lokalnie z np. uwzględnieniem stanu zasobów magazynowych w danym sklepie. Możemy wykorzystywać tu różne konteksty: np. miejsca i czasu, szczególnych upodobań klientów mieszkających na danym obszarze, pory roku, a nawet pogody. Dlatego wyglądać może to tak, że na ustawionych w salonie ekranach widzimy ofertę kaloszy, kiedy na zewnątrz pada deszcz - dodaje.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY