REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Cukiernia Deker niczym pudełko ze słodkościami

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 14 paź 2016 11:20
Cukiernia Deker niczym pudełko ze słodkościami
Cukiernia Deker foto. Tomek Kurek
Cukiernia Deker niczym pudełko ze słodkościami
Cukiernia Deker niczym pudełko ze słodkościami
Cukiernia Deker niczym pudełko ze słodkościami
Cukiernia Deker niczym pudełko ze słodkościami
Cukiernia Deker niczym pudełko ze słodkościami
Cukiernia Deker niczym pudełko ze słodkościami
Cukiernia Deker niczym pudełko ze słodkościami
Cukiernia Deker niczym pudełko ze słodkościami
Cukiernia Deker niczym pudełko ze słodkościami

Tomasz Deker to jeden z najlepszych cukierników w Polsce. Praca przy restylingu cukierni była długotrwała i składała się z wielu etapów. - Współpraca zarówno z grafikami, jak i z doświadczonymi inwestorami zaowocowała realizacją spójnego wnętrza, które wyraźnie zaznaczyło się na trójmiejskiej mapie interesujących wnętrz - wspominają architekci ze studia Potorska.

REKLAMA

- Dotychczasowy wizerunek cukierni Deker był ciężkawy, mięsisty o kontrastowym połączeniu koloru czekoladowego oraz różowego - to jednak znacząco wyróżniało markę na tle konkurencji. Założeniem przy tworzeniu nowego konceptu wizerunkowego sieci, było utrzymanie poziomu wyrazistości marki - wspominają projektanci ze studia Potorska.

W tym celu zespół projektantów grafiki z Less. studio stworzył nową identyfikację graficzną, bazującą na intensywnych, kontrastowych kolorach oraz paskowych motywach graficznych. Projekt grafiki miał niewątpliwy pływ na wizerunek wnętrza, gdyż spójność jednej i drugiej oprawy była kluczowym założeniem zmiany.

Projekt wzorcowy cukierni stworzony przez studio Potorska, został zaprojektowany tak aby wnętrze przypominało przeskalowane pudełko ze słodkościami od Deker'a. Przewodnim motywem są biało-czarne paski, wywinięte na ścianie, suficie oraz posadzce tworzy to tło dla akcentów kolorystycznych oraz drewnianych zabudów. Dobór materiałów wykończeniowych jest zawężony i są to: jasne drewno, matowa czerń oraz matowa biel, kolor pojawia się fragmentarycznie i jest nim intensywny róż. Nieodzownym elementem wnętrza jest podświetlana fotografia perfekcyjnych pralin, mini torcików czy makaroników. Meble wolnostojące miękkie i wygodne, dopełniają wnętrze akcentami kolorystycznymi oraz świecą na biało-czarnej posadzce. 

Zmiana dokonała się również w strefach funkcjonalnych. W cukierni oprócz produktów gotowych przygotowywane są desery, tak więc obszar roboczy został stworzony w centralnej części strefy sprzedażowej. Desery przygotowywane są na oczach klientów i wydawane w sposób transparenty. Większość kontuaru stanowią niskie witryny eksponujące imponujące mini torciki, eklery oraz inne łakocie.

Projektanci podkreślają, że graficzność i perfekcja wykonania słodkich produktów autorstwa Tomka Dekera jest relatywna do perfekcji i wyrazistości wnętrza cukierni. Pierwsze wrażenie, które oddziałuje na klienta, jest przedłużonym doświadczeniem zakupowym. Spójność wizerunku z produktem jest znacząca w procesie utrwalania marki w świadomości konsumenta. 

Projekt wzorcowy został zrealizowany w Galerii Bałtyckiej, powierzchnia cukierni oraz ogródka wynosi 120 mkw. Cukiernia wyposażona jest w produkty wnętrzarskie następujących marek: fotele i krzesła - Hay, Ton, lampy - Aquaform. Za projekt wnętrz odpowiada studio Potorska, zaś projektantem identyfikacji graficznej  było Less.studio.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.