REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Czy kebabownię można zaprojektować ze smakiem? Architekci udowadniają, że tak!

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 06 mar 2019 15:56
Czy kebabownię można zaprojektować ze smakiem? Architekci udowadniają, że tak!
fot. Norbert Banaszyk
Czy kebabownię można zaprojektować ze smakiem? Architekci udowadniają, że tak!
Czy kebabownię można zaprojektować ze smakiem? Architekci udowadniają, że tak!
Czy kebabownię można zaprojektować ze smakiem? Architekci udowadniają, że tak!
Czy kebabownię można zaprojektować ze smakiem? Architekci udowadniają, że tak!
Czy kebabownię można zaprojektować ze smakiem? Architekci udowadniają, że tak!
Czy kebabownię można zaprojektować ze smakiem? Architekci udowadniają, że tak!

Czy miejsce, gdzie jemy kebaba musi kojarzyć się z szarą budką na ulicy albo z wnętrzem nawiązującym do tureckiego bazaru? Architekci ze Studia Projektowego Atoato udowadniają, że wcale nie! - Postanowiliśmy z inwestorem lokalu "Kura Warzyw" w Poznaniu podejść do zagadnienia trochę inaczej - wspomina Agnieszka Pasieka-Adamek z Studia Projektowego Atoato.

REKLAMA

Architekci mając na uwadze, że tak samo ważne jak walory smakowe są również doznania estetyczne postanowili stworzyć lokal, który zmieni dotychczasowe postrzeganie miejsc, gdzie można zjeść kebaba.

- Przy tworzeniu projektu inspirowaliśmy się Berlinem, czyli niepisaną stolica europejskiego kebaba. Znaleźliśmy miejsce w lokalu na stare drewno z odzysku czy płytki z marokańskim motywem. Nasze wnętrza to inspiracja podróżami i wszechobecny wszędzie motyw kury. Dodatkowo widzimy intensywne kolory nawiązujące do zdrowych, świeżych warzyw, które królują w daniach i są wizytówką tej marki - opowiada Agnieszka Pasieka-Adamek z Studia Projektowego Atoato.

Lokal podbija serca poznaniaków a aktualnie powstają nowe lokale w Warszawie.

Kura Warzyw to kolejny projekt Studia Projektowego Atoato, który pokazuje jak ważne i decydujące jest zadbanie o to, aby biznes odpowiednio się prezentował. - Ważne jest, aby wystrój nawiązywał do przekazu marki i był spójny w każdej sferze. Efekt końcowy powinien bazować na wytycznych inwestora i doświadczeniu projektanta. Najważniejsze sprawa to poznanie potrzeb klienta docelowego, od którego "być lub nie być" naszego biznesu zależy. W tym lokalu udało połączyć się wszystkie te aspekty - mówi Agnieszka Pasieka-Adamek.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.