REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Czy Reserved podbije Londyn? Wielkie otwarcie salonu marki przy Oxford Street

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 06 wrz 2017 10:05
Czy Reserved podbije Londyn? Wielkie otwarcie salonu marki przy Oxford Street
fot. mat. prasowe
Czy Reserved podbije Londyn? Wielkie otwarcie salonu marki przy Oxford Street
Czy Reserved podbije Londyn? Wielkie otwarcie salonu marki przy Oxford Street
Czy Reserved podbije Londyn? Wielkie otwarcie salonu marki przy Oxford Street
Czy Reserved podbije Londyn? Wielkie otwarcie salonu marki przy Oxford Street
Czy Reserved podbije Londyn? Wielkie otwarcie salonu marki przy Oxford Street
Czy Reserved podbije Londyn? Wielkie otwarcie salonu marki przy Oxford Street
Czy Reserved podbije Londyn? Wielkie otwarcie salonu marki przy Oxford Street
Czy Reserved podbije Londyn? Wielkie otwarcie salonu marki przy Oxford Street
Czy Reserved podbije Londyn? Wielkie otwarcie salonu marki przy Oxford Street
Czy Reserved podbije Londyn? Wielkie otwarcie salonu marki przy Oxford Street
Czy Reserved podbije Londyn? Wielkie otwarcie salonu marki przy Oxford Street
Czy Reserved podbije Londyn? Wielkie otwarcie salonu marki przy Oxford Street
Czy Reserved podbije Londyn? Wielkie otwarcie salonu marki przy Oxford Street
Czy Reserved podbije Londyn? Wielkie otwarcie salonu marki przy Oxford Street
Czy Reserved podbije Londyn? Wielkie otwarcie salonu marki przy Oxford Street
Czy Reserved podbije Londyn? Wielkie otwarcie salonu marki przy Oxford Street
Czy Reserved podbije Londyn? Wielkie otwarcie salonu marki przy Oxford Street
Czy Reserved podbije Londyn? Wielkie otwarcie salonu marki przy Oxford Street

LPP oficjalnie otworzyło pierwszy salon Reserved w Londynie. Liczący ok. 3 tys. mkw. sklep znajduje się przy Oxford Street 252, w samym centrum londyńskiego West Endu.

REKLAMA

- Londyn to prawdziwie globalne miasto, europejska stolica mody i okno na świat, co roku odwiedzane przez setki milionów turystów – mówi Marek Piechocki, prezes LPP SA. Chcemy budować globalną rozpoznawalność Reserved jako marki i LPP jako firmy. Nasza obecność na Oxford Street to ważny krok w tym kierunku. 

Brytyjskim klientom Reserved zaoferuje specjalnie zaprojektowaną kolekcję ubrań i dodatków, w których przemyca wątki polskiej kultury i wzornictwa. Marka chce zaproponować Brytyjczykom świeże spojrzenie na modę i styl, łącząc lekkość i elegancję z elementami bardziej awangardowymi. Oferta obejmuje pełen asortyment Reserved, czyli kolekcję damską, męską oraz dziecięcą.

Open to Public

Londyński salon Reserved został zaprojektowany według koncepcji „Open to Public”. Przestrzeń handlowa, licząca ok. 3 tys. mkw., została zaaranżowana na jednym poziomie. Całość ma sprawiać wrażenie lekkości, elegancji i nowoczesności. W sklepie wykorzystano nowoczesne technologie pozwalające na odpowiednie wyeksponowanie kolekcji oraz ułatwiające klientom poruszanie się po sklepie i dokonywanie zakupów. Przykładowe rozwiązania to ledy umożliwiające m.in. dostosowanie oświetlenia sklepu do pory dnia, ekrany LED pozwalające na komunikację marketingową z klientami czy system informacji zarządzający ruchem w przymierzalniach.

Salon Reserved przy Oxford Street został w całości zaprojektowany i wykonany przez polskie firmy, z którymi od lat współpracuje LPP. Nakłady inwestycyjne na sam projekt i budowę wyniosły blisko 20 mln złotych. Umowa najmu została podpisana na 10 lat.

- Od jakiegoś czasu mówimy, że LPP jest Made in Poland – mówi Piechocki. Nasz londyński salon jest tego najlepszym przykładem. Przy jego projektowaniu i budowie pracowali nasi długoletni polscy partnerzy. Efektem ich działań jest sklep na absolutnie światowym poziomie, oparty na najnowocześniejszych rozwiązaniach technologicznych. Osobiście jestem z tego naprawdę dumny – dodaje.

W sklepie przy Oxford Street będzie pracować ponad 100 osób. Za operacyjne zarządzanie londyńskim salonem Reserved odpowiada Corinne Facey, Retail Operations Manager UK. 

Londyńskiemu debiutowi Reserved towarzyszy kampania reklamowa z udziałem supermodelki Kate Moss. Działania promocyjne koncentrują się przede wszystkim na komunikacji internetowej oraz reklamie zewnętrznej wykorzystującej witrynę salonu oraz nośniki reklamowe na przystankach autobusowych i stacjach metra. Wizerunek Kate Moss promującej markę Reserved znajduje się także na słynnych, londyńskich, piętrowych autobusach. Modelka wzięła również udział w oficjalnym otwarciu salonu.  

Oxford Street to jedna z najbardziej prestiżowych ulic handlowych na świecie (tzw. high streets). Co roku robią na niej zakupy miliony londyńczyków i turystów odwiedzających stolicę Wielkiej Brytanii. Według New West End Company (NWEC), branżowego stowarzyszenia zrzeszającego największych najemców sklepów zlokalizowanych na obszarze centralnego Londynu (tzw. West End), w tym przy Oxford Street, Regent Street czy Bond Street, w 2016 r. ruch pieszy na Oxford Street sięgał 120 milionów osób. To czyni tę ulicę jedną z najatrakcyjniejszych lokalizacji handlowych świata.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY