REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Design, ekologia, funkcjonalność. To najnowszy koncept sieci Zara

  • Autor: propertydesign.pl
  • 25 sie 2016 11:18
Design, ekologia, funkcjonalność. To najnowszy koncept sieci Zara
Zara otwiera flagowy sklep w Antwerpii. Fot. Zara

Po kapitalnym remoncie Zara otwiera swój flagowy sklep w Antwerpii. Zlokalizowany w zaadaptowanym na ten cel historycznym budynku salon zajmie aż pięć pięter. Jego projekt jest spójny z designem marki dedykowanym najlepszym lokalizacjom na świecie jak Szanghaj, Londyn czy Nowy Jork.

REKLAMA

Salon mieści się w jednym z najcenniejszych zabytkowych budynków Antwerpii, wybudowanym 1889 roku i zaprojektowanym przez E. Thielensa.

Powierzchnia sklepu to 1,5 tys. mkw., czyli o 30 proc. więcej niż przed modernizacją. Wnętrze zostało stworzone przez zespół architektów marki Zara w taki sposób, aby połączyć historyczny charakter budynku z nowoczesną linią marki.

Projektowi przyświecały cztery zasady: piękno, przejrzystość, funkcjonalność i zrównoważony rozwój. Zrealizowane zgodnie z tymi zasadami wnętrze ma pomóc w lepszym kontakcie z klientem. Odnajdziemy w nim stosunkowo prosty design z dominującymi, białymi elementami wyposażenia i mebli, które zacierają granice pomiędzy ścianami i sufitem. Wszystko po to, aby klient miał poczucie swobody i przestrzeni.

Placówka Zara w Antwerpii jest także efektywna energetycznie. Zastosowane rozwiązania pozwoliły osiągnąć redukcję kosztów energii o 30 proc. i wody o 50 proc. względem tradycyjnych placówek. Właściciel marki, Grupa Inditex planuje, że do 2020 roku wszystkie jej sklepy będą działy właśnie w ten sposób.

Zara ma w Belgii 28 sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.