REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Design jest wyróżnikiem restauracji. Jednak nie podążajmy ślepo za trendami

  • Autor: Portalspozywczy.pl
  • 03 kwi 2017 11:10
Design jest wyróżnikiem restauracji. Jednak nie podążajmy ślepo za trendami
fot. pixabay.com

Design restauracji ma ogromny wpływ na samopoczucie osoby spędzającej czas w lokalu. Wielu właścicieli, chcąc być na czasie, decyduje się na otwarcie lokalu w oparciu o najnowsze trendy. Niestety takie rozwiązanie może mieć nieprzyjemne konsekwencje w przyszłości. O designie, który może być wyróżnikiem dobrej restauracji rozmawiano podczas Food Show 2017.

REKLAMA

- Nie wyobrażam sobie ślepego gonienia za trendami, bo następstwem tego będą regularne remonty restauracji co 2-3 lata, a z pewnością nie jest to dobre dla lokalu. Trendy w restauracji powinny być bardziej widoczne na talerzu niż na ścianach. Jemy emocjami, dlatego liczy się danie i sposób jego podania. A wystrój powinien być na drugim miejscu - ocenił Jakub Poznański, właściciel Cobu Design, w trakcie debaty „Design wyróżnikiem dobrej restauracji” podczas Food Show 2017.

Na ostrożne obchodzenie się z trendami zwróciła także uwagę Grażyna Piotrowska, główny architekt Green Caffe Nero.

- Nie jest sztuką zrobić 100 takich samych restauracji, ale tak żeby każda była inna. Dobrym rozwiązaniem jest projektowanie dosyć klasycznych wnętrz w połączeniu z panującymi trendami w postaci małych akcentów, które co jakiś czas będzie można zmieniać. Daje nam to duże pole do popisu przy kolejnych działaniach bardziej ewolucyjnych niż rewolucyjnych. Mamy wówczas gwarancję, że nie będziemy musieli całkowicie zmieniać wystroju co trzy lata – dodała główny architekt Green Caffe Nero.

Według Aleksandry Oslislo, autorka bloga Ostryga food, poza wystrojem, trendem, który przykuje uwagę konsumentów mogą być wartości płynące z podejścia lokalu do klienta. - Trendem mogą być pozaestetyczne wartości, które zwrócą uwagę na zainteresowanie potencjalnych klientów lokalem. To może być trend typowo kobiecy jak np. krem do rąk w łazience lub to w jaki sposób w danym lokalu traktowane są dzieci, czy jest przyjazny zwierzętom. Takie czynniki mogą mieć wpływ na to, jak będzie postrzegana restauracja lub kawiarnia przez społeczeństwo – oceniła blogerka.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.