REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Design to tylko ułamek całego procesu

  • Autor: propertydesign.pl
  • 11 lut 2016 10:33
Design to tylko ułamek całego procesu
Oskar Zięta

Iphone stał się symbolem dobrego designu XXI wieku. Co jest potrzebne do wykreowania produktu odnoszącego globalny sukces?  Potężna firma z ogromnym budżetem i rozpędzoną machiną marketingową czy genialny projektant - zapytał Piotr Kraśko panelistów sesji inauguracyjnej 4 Design Days.

REKLAMA

- Design to tylko ułamek całego procesu produkcyjnego. Apple wie, jak wykreować potrzebę, umie opowiedzieć historię i jest w stanie zrealizować cały, skomplikowany proces technologiczny - odpowiedział Józek Madej, designer z Musk Collective Design. - Potrzebny był pierwiastek wizjonerski, ale do sukcesu przyczynia się także przyzwyczajenie konsumentów. Przez lata otrzymywali produkty ułatwiające życie i dla tego dalej na nie stawiają – dodał.

Oskar Zięta podkreślił, że Polska powinna uczyć się podejścia do architektury i designu od Holendrów. - W tym małym kraju projektuje się na globalną skalę. Dobry projekt potrzebuje jednak ryzyka, które podejmą władze miasta, inwestorzy oraz architekci, którzy odważą się zaprezentować śmiały projekt. Wtedy powstają budynki, które trafiają na pierwsze strony gazet – przekonywał.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.