REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Dla millenialsów biuro ma być wyzwaniem

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 28 lut 2017 11:22
Dla millenialsów biuro ma być wyzwaniem
fot. mat. prasowe Grupa Nowy Styl
Dla millenialsów biuro ma być wyzwaniem
Dla millenialsów biuro ma być wyzwaniem
Dla millenialsów biuro ma być wyzwaniem

Millenialsi oczekują biura, które będzie dla nich wyzwaniem i pozwoli w pełni wykorzystać ich talent - mówiła Karolina Manikowska, dyrektor Działu Badań i Konsultingu Przestrzeni Pracy w Grupie Nowy Styl, podczas 4 Design Days.

REKLAMA

Obecnie dużo się mówi o humanizacji biura. O tym, że biuro ma służyć człowiekowi. - Dziś to nie pracownik dopasowuje się do biura, ale biuro kształtowane jest pod pracownika – zauważyła Manikowska. 

Nudno urządzone open space'y odchodzą do lamusa. Biura przechodzą prawdziwą rewolucję, bo młode pokolenie oczekuje oryginalnej i stymulującej do pracy przestrzeni.

- Dziś biura to nie kilka rzędów stołów i sala konferencyjna. W biurze pojawia się mnóstwo stref, tak aby każdy mógł z nich skorzystać wedle aktywności, którą chce wykonywać. Dlatego tworzymy nie tylko miejsca spotkań nieformalnych, pokoje do konsultacji czy projektowe itd. W nowoczesnych biurach powstają bardzo często chillout roomy, strefy relaksu, czy wellness roomy. Fantazja inwestorów jest tu niesamowita - podkreśliła dyrektor Działu Badań i Konsultingu Przestrzeni Pracy w Grupie Nowy Styl.

- Jedynym z ostatnich ciekawych realizacji naszej firmy jest wellness room -  jeden powstał dedykowany męskiej części "załogi", tam znalazło się play station, piłkarzyki etc., a w damskim takie elementy jak lustro, kosmetyki, a do tego muzyka relaksacyjna. Takie rzeczy dziś muszą się znajdować w biurze, szczególnie jeśli chcemy pozyskać albo zatrzymać millenialsów – zaznaczyła Manikowska.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.