REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Dotknij, załatw, doświadcz. Nowy format salonów sprzedaży UPC

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 14 cze 2019 09:05
Dotknij, załatw, doświadcz. Nowy format salonów sprzedaży UPC
fot. Adam Grzesik
Dotknij, załatw, doświadcz. Nowy format salonów sprzedaży UPC
Dotknij, załatw, doświadcz. Nowy format salonów sprzedaży UPC
Dotknij, załatw, doświadcz. Nowy format salonów sprzedaży UPC
Dotknij, załatw, doświadcz. Nowy format salonów sprzedaży UPC
Dotknij, załatw, doświadcz. Nowy format salonów sprzedaży UPC
Dotknij, załatw, doświadcz. Nowy format salonów sprzedaży UPC
Dotknij, załatw, doświadcz. Nowy format salonów sprzedaży UPC
Dotknij, załatw, doświadcz. Nowy format salonów sprzedaży UPC
Dotknij, załatw, doświadcz. Nowy format salonów sprzedaży UPC
Dotknij, załatw, doświadcz. Nowy format salonów sprzedaży UPC
Dotknij, załatw, doświadcz. Nowy format salonów sprzedaży UPC
Dotknij, załatw, doświadcz. Nowy format salonów sprzedaży UPC
Dotknij, załatw, doświadcz. Nowy format salonów sprzedaży UPC

UPC otwiera nowe salony sprzedaży w Galerii Młociny, Forum Gdańsk i Sosnowiec Plaza. To część nowej koncepcji aranżacji punktów obsługi klienta Za projekt odpowiada studio projektowe Workplace Solutions.

REKLAMA

Projekt nowych salonów, oparty na wartościach UPC: trosce, radości i pasji ku lepszemu, stawia na stworzenie komfortowej atmosfery dla klientów i budowę mniej formalnych, bardziej przyjaznych relacji. Architekci, bazując na badaniach różnych grup klientów zaprojektowali miejsce dostępne dla każdej z nich.

Nowa koncepcja salonów sprzedaży UPC to przykład zmiany podejścia do sprzedaży na ten skupiony na budowaniu relacji międzyludzkich. Projektanci z Workplace Solutions wypracowali trzy główne założenia użytkowe nowych salonów. Dotknij - fizyczny kontakt z technologią i produktem.. Załatw - załatwienie spraw formalnych. Doświadcz - tworzenie więzi z klientem i kreowanie pozytywnych wrażeń użytkowników. To filozofia, która tworzy wizję miejsca, które dba o podstawowe, ludzkie potrzeby i współgra z celami biznesowymi firmy.

- Do projektowania dla UPC podeszliśmy holistycznie. Uznaliśmy, że przestrzeń salonów sprzedaży powinna być uniwersalna i dostępna dla każdego - klienta i pracownika, niezależnie od jego wieku. Przeanalizowaliśmy potrzeby zarówno starszego, jak i młodszego pokolenia, które urodziło się w świecie technologii cyfrowych. Nasz proces składał się z części badawczej, w której zdefiniowaliśmy potrzeby użytkowników i firmy oraz kreatywnej, gdzie we współpracy z ekspertami od technologii i customer experience zaprojektowaliśmy koncepcję nowych salonów. Są one uzupełnieniem strategii sprzedaży UPC - opowiadają Dominika Zielińska i Bogusz Parzyszek zarządzający Workplace Solutions.

Nowa przestrzeń salonu ma umożliwiać szybkie interakcje w komfortowej pozycji, jak i dłuższą obsługę w bardziej prywatnej atmosferze. Dodatkowo, ciekawe wnętrze ma zainteresować przechodzących obok, potencjalnych klientów.

Przestrzeń dzieli się na cztery strefy funkcjonalne. Kiosk do szybkiej obsługi - to punkt tuż przy wejściu, gdzie klient na stojąco może załatwić swoje sprawy. Strefa obsługi indywidualnej w stylu american diner - to izolowane wizualnie i akustycznie miejsce do dłuższych i bardziej kameralnych rozmów. Siedzenia w kształcie litery “L” zmniejszają dystans społeczny między klientem i pracownikiem, zwiększając komfort oraz budując mniej formalną relację. Strefa ekspozycji produktów - zaprojektowana w formie drewnianych paneli perforowanych, które umożliwiają szybką zmianę układu i ilości pokazywanych produktów. Strefa domowego salonu - przytulna, przypominająca miejsce, gdzie odpoczywamy i spędzamy czas z rodziną. Można tu przy filiżance herbaty obejrzeć ulubiony serial, poczytać książkę i sprawdzić cyfrowe usługi UPC.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.