REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Dream team? Sharp łączy siły ze słynnym biurem projektowym Pininfarina

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 03 wrz 2018 13:29
Dream team? Sharp łączy siły ze słynnym biurem projektowym Pininfarina
fot. mat. prasowe
Dream team? Sharp łączy siły ze słynnym biurem projektowym Pininfarina
Dream team? Sharp łączy siły ze słynnym biurem projektowym Pininfarina
Dream team? Sharp łączy siły ze słynnym biurem projektowym Pininfarina
Dream team? Sharp łączy siły ze słynnym biurem projektowym Pininfarina
Dream team? Sharp łączy siły ze słynnym biurem projektowym Pininfarina
Dream team? Sharp łączy siły ze słynnym biurem projektowym Pininfarina
Dream team? Sharp łączy siły ze słynnym biurem projektowym Pininfarina
Dream team? Sharp łączy siły ze słynnym biurem projektowym Pininfarina
Dream team? Sharp łączy siły ze słynnym biurem projektowym Pininfarina
Dream team? Sharp łączy siły ze słynnym biurem projektowym Pininfarina
Dream team? Sharp łączy siły ze słynnym biurem projektowym Pininfarina
Dream team? Sharp łączy siły ze słynnym biurem projektowym Pininfarina
Dream team? Sharp łączy siły ze słynnym biurem projektowym Pininfarina
Dream team? Sharp łączy siły ze słynnym biurem projektowym Pininfarina

Japońska innowacyjność łączy się z włoskim designem. Firma Sharp ogłosiła rozpoczęcie współpracy z legendarnym biurem projektowym. Nowa linia urządzeń Sharp by Pininfarina została zainspirowana klasycznym włoskim designem i dynamicznymi kształtami sportowych samochodów.

REKLAMA

Nowa linia urządzeń Sharp by Pininfarina została zainspirowana klasycznym włoskim designem i dynamicznymi kształtami sportowych samochodów. Nowa seria produktów klasy premium – sprzętu telewizyjnego i audio – wejdzie na rynek w pierwszej połowie 2019 roku.

Uznane biuro projektowe Pininfarina już od ponad 88 lat jest symbolem włoskiej elegancji. Firma początkowo projektująca karoserię, ma na swoim koncie nie tylko wspaniałe projekty dla luksusowych marek, takich jak Alfa Romeo, Ferrari, Maserati czy BMW, ale i koncepcje architektoniczne słynnych budynków, takich jak futurystyczna wieża kontroli lotów na lotnisku w Stambule.

Kompetencje studia Pininfarina z zakresu projektowania samochodów, wzornictwa przemysłowego i architektury wnętrz świetnie sprawdziły się także przy pracy nad produktami z nowej kolekcji Sharp by Pininfarina i tchnęły nowe życie w motto firmy Sharp “Be Original”. Proste, dynamiczne linie, elegancka i wyróżniająca się forma, nowoczesne wykończenie – debiutujący w Berlinie sprzęt doskonale odzwierciedla wyrafinowany styl biura Pininfarina, który doda każdemu wnętrzu odrobiny luksusu i włoskiego sznytu.

 Eleganckie wzornictwo nowej linii idealnie uzupełnia wizję firmy Sharp, której głównym założeniem jest urozmaicanie codziennego życia konsumentów i zachęcanie ich do wyrażania swojej indywidualności także za pomocą technologicznych innowacji. Współpraca z biurem Pininfarina pozwoliła stworzyć telewizory i sprzęt audio o oryginalnym, atrakcyjnym designie, stanowiącym interesującą alternatywę dla innych produktów na rynku – nie tylko pod względem technologicznym.

 - Wiemy, jak ważną rolę przy zakupie produktów audio-wideo odgrywa design. To przecież właśnie ten sprzęt jest często centralnym elementem naszych mieszkań i domów. Dlatego też bardzo nas cieszy, że razem z biurem Pininfarina możemy pracować nad serią nowych produktów, których nowatorski dynamiczny design spodoba się nawet najbardziej wymagającym konsumentom i pozwoli firmie Sharp dotrzeć do nowych grup odbiorców – mówi Aslan Khabliev, Chief Executive Officer SUMC, europejskiego oddziału Sharp – Współpraca idealnie wpisuje się w nasze firmowe motto, zgodnie z którym staramy się pomagać naszym klientom w życiu codziennym i pracy, oferując im nie tyle samą technologię, ile rozwiązania odpowiadające na konkretne potrzeby i dopasowane do określonych sytuacji.

- Siłą biura Pininfarina jest umiejętność zachowania spójnej wizji, wynikająca z doświadczenia firmy w tak różnych sektorach. Każdy produkt projektowany jest z myślą o otoczeniu, w którym będzie on funkcjonować - komentuje Paolo Pininfarina, prezes grupy. – Praca nad całą gamą produktów pozwala nam stworzyć spójną identyfikację wizualną. I właśnie na tym opiera się sukces całego projektu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.