REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Dunkin’ Donuts - kawiarnia nowoczesna w każdym calu

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 04 wrz 2017 15:02
Dunkin’ Donuts - kawiarnia nowoczesna w każdym calu
fot. mat. prasowe

Z myślą o millenialsach, coraz więcej kawiarni decyduje się na wprowadzenie nowoczesnych technologii. Dlatego też sieć Dunkin’ Donuts rozpoczęła współpracę ze start-upem Powermat Polska. Nowe punkty bezprzewodowego ładowania, czyli PowerSpoty pojawiły się w kawiarni przy ul. Świętokrzyskiej w Warszawie.

REKLAMA

 – Współpraca z Dunkin’ Donuts cieszy nas szczególnie, bo to lokale nowoczesne i popularne, szczególnie wśród młodych i aktywnych osób, które w naturalny sposób są użytkownikami  Powermat. Kolejnym pozytywnym elementem nowo nawiązanej współpracy jest fakt, że kawiarnie te wywodzą się z USA, gdzie nasz system posiada ponad milion stałych użytkowników. Klienci Dunkin’ Donuts doceniają dodatkowe usługi, takie jak darmowe WiFi czy właśnie możliwość bezprzewodowego ładowania swojego smartfona. Ponadto aplikacja PowerFinder pokieruje użytkowników do lokalu, gdy ich telefon zacznie domagać się energii. Goszcząc w Dunkin’ Donuts klient doładuje się energią pijąc wyśmienitą kawę, a przy okazji jego telefon także nabiera sił – tłumaczy Juliusz Korwin, dyrektor Marketingu Powermat Polska, start-upu oferującego aplikację, dzięki której klienci lokali gastronomicznych mogą za darmo doładować telefon oraz skorzystać z personalizowanych promocji.

Innowacyjnie z myślą o millenialsach

Dunkin’ Donuts to międzynarodowa sieć kawiarni z korzeniami w USA, w których flagowym produktem jest zestawienie kawy z  kolorowym  pączkiem z dziurką, czyli donutem. Te kolorowe słodkości są dostępne w kilkudziesięciu fantazyjnych smakach.

- Klienci Dunkin’ Donuts to zwykle osoby młode, aktywne zawodowo, których napięty grafik nie pozwala na zbyt długie spędzanie czasu w lokalu. Z tego powodu nasze kawiarnie zwykle znajdują się w atrakcyjnych, popularnych wśród klientów miejscach, takich jak centra miast, pasaże handlowe czy skrzyżowania ulic o bardzo wysokim ruchu pieszych. To pozwala nam być blisko tych, którzy potrzebują w ciągu dnia szybkiej, słodkiej przekąski i energetycznej kawy. Cieszymy się z tego, że nasi klienci dzięki Powermat będą mogli doładować telefon i skorzystać z szeregu promocji, które dla nich przygotowaliśmy. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się na współpracę z Powermat Polska – mówi Michael Motz, CEO Dunkin’ Donuts.

Wykorzystanie nowoczesnych technologii w branży HoReCa stało się rzeczywistością, a wręcz koniecznością. – Dziś klienci oczekują usług dodatkowych. Restauratorzy natomiast są coraz bardziej świadomi tych potrzeb i szukają ciekawych i praktycznych także dla nich rozwiązań - dodaje Korwin.

Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY